Trzeci MakoLab Semantic Day za nami

MakoLab SA już po raz trzeci zorganizowała MakoLab Semantic Day – doroczne spotkanie poświęcone tematyce Semantic Web. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Search & Finance”. Wiceprezes MakoLab SA – dr Mirosław Sopek wygłosił krótki wykład wprowadzający słuchaczy w zagadnienia sieci semantycznych, a światowej sławy eksperci – David Amerland, Dennis E. Wisnosky oraz Martin Hepp po raz pierwszy w Polsce opowiedzieli o zmianach, które niesie ze sobą Semantic Web, jak też o tym jak Web 3.0 wpłynie na prowadzenie biznesu.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Semantic Web ma kluczowe znaczenie dla sposobu prezentacji danych w wyszukiwarkach oraz metodologii wyszukiwania produktów i usług w Internecie. Jesteśmy świadkami fundamentalnej zmiany jaka zachodzi w branży SEO, ostatecznie zdefiniowanej poprzez wprowadzenie przez Google algorytmu Hummingbird. O tych zmianach podczas MakoLab Semantic Day mówili światowej sławy eksperci: David Amerland i Martin Hepp.

Drugim tematem przewodnim konferencji był obszar finansów. Dennis Wisnosky opowiedział o projekcie Financial Industry Business Ontology (FIBO) – szeroko dyskutowanym w USA standardzie wymiany danych finansowych, umożliwiającym lepsze niż dotychczas raportowanie i porównywanie produktów bankowych.

MakoLab Semantic Day Warsaw D.Amerland

Konferencja skierowana była przede wszystkim do osób z branży IT, marketingu w tym szeroko rozumianego e-marketingu oraz reprezentantów sektora finansowego.
Trzeci MakoLab Semantic Day zorganizowaliśmy w Warszawie z dwóch względów. To w Polsce znajduje się główna siedziba naszej firmy i to na rynku polskim chcielibyśmy popularyzować technologię Semantic Web. Jesteśmy przekonani, że rewolucja semantyczna jaka dokonuje się na świecie, również w naszym kraju staje się faktem – powiedział Mirek Sopek, Wiceprezes Zarządu MakoLab SA.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top