cfi vendo erp logoCFI Systemy informatyczne od ponad 15 lat rozwija swój autorski system do zarządzania przedsiębiorstwem – VENDO.ERP. System VENDO.ERP to "żyjący" ekosystem posiadający ponad 30 dodatków, dzięki którym klient może dostosować VENDO.ERP do swoich potrzeb i w pełni wykorzystać potencjał systemu. Kolejnym udogodnieniem, które wprowadziliśmy jest podpis elektroniczny, który można złożyć dzięki platformie Autenti. To bardzo pomocne rozwiązanie, szczególnie w okresie koronawirusa.


 REKLAMA 
 3 30 04 350x350 
 
Aktualnie z VENDO.ERP korzysta ponad 550 klientów i blisko 10 tys. użytkowników w całej Polsce. To właśnie z myślą o nich CFI Systemy Informatyczne zdecydowało się na współpracę partnerską z Autenti. Platforma opracowała i wprowadziła na rynek bezpieczny i prawnie wiążący system podpisu elektronicznego. E-podpis usprawnia pracę zdalną, pomaga ograniczyć wychodzenie z domu i zminimalizować kontakty z ludźmi, nie wstrzymując przy tym realizacji działań biznesowych.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Autenti mając na uwadze kilka ważnych punktów. Po pierwsze – aktualna sytuacja wymusiła na wielu przedsiębiorcach nakaz pracy zdalnej, która bardzo utrudnia normalne funkcjonowanie biznesu. Po drugie – pomimo tej sytuacji, każdy z nas chce pracować normalnie, kontaktować się z klientami, kontrahentami i dostawcami w bezpieczny dla wszystkich sposób. Wreszcie po trzecie – dzięki Autenti bardzo skracamy czas na podpisywanie formalnych dokumentów, bez których żaden biznes nie mógłby działać zgodnie z obowiązującym prawem.” – powiedział Bartłomiej Lux, współwłaściciel CFI Systemy Informatyczne. „Postanowiliśmy zaoferować naszym Klientom możliwość skorzystania z platformy elektronicznego podpisu Autenti poprzez integrację z naszym systemem VENDO.ERP. Jest to naturalny krok w rozwoju naszego ekosystemu VENDO.ERP. Chcemy tym samym ułatwić pracę naszym Klientom również w tej sferze działalności przedsiębiorstwa, jakim jest elektroniczna autoryzacja dokumentów. – dodał Bartłomiej Lux.


Integracja VENDO.ERP z platformą Autenti daje możliwość skorzystania z trzech rodzajów podpisów elektronicznych – zwykłego, zaawansowanego i kwalifikowanego. Dzięki takiemu rozwiązaniu można podpisywać kontrakty, umowy, zamówienia, kosztorysy, zlecenia czy umowy sprzedażowe zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak na zewnątrz czyli z dostawcami (w relacji B2B) oraz klientami przedsiębiorstwa (B2C). Jest też możliwość skorzystania z tzw. konta FREE, które umożliwia w okresie epidemii bezpłatną wysyłkę do 10 dokumentów miesięcznie.

Taka integracja gwarantuje pełną obsługę w zakresie procesu e-transakcji. Począwszy od nadania dokumentu, przez e-identyfikację, e-doręczenie, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem, aż po chociażby wygenerowanie linków prowadzących do płatności. Niewątpliwym atutem jest fakt, że ewidencjonowany jest łańcuch zdarzeń pomiędzy stronami zawierającymi umowę, a dowody umieszczane są na trwałym nośniku. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.

CFI Systemy Informatyczne jest partnerem, dzięki któremu nasza platforma i oferowane przez nas usługi mają szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. E-podpis sprawdza się w biznesie nie tylko w czasach epidemii. Dzisiaj już coraz więcej firm chce działać efektywniej i korzystać z rozwiązań, które stworzyliśmy w oparciu o najlepsze na rynku i najbezpieczniejsze technologie. Cyfrowa transformacja wręcz wymusza na przedsiębiorstwach takie działania.” – powiedziała Anna Krasuska, szefowa sprzedaży w Autenti. - Dodatkowo depapieryzacja oznacza ochronę drzew i środowiska, co nie pozostaje niezauważone. – dodała.


Źródło: www.cfi.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top