Sprawna komunikacja w biznesie połączona z szybką obsługą niezbędnej dokumentacji z nieograniczonym dostępem z dowolnego miejsca – jedna platforma daje ci tak wiele możliwości. Poznaj narzędzia, dzięki którym zaoszczędzisz czas i będziesz w stanie efektywnie zarządzać swoją firmą.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Wymiana elektronicznych dokumentów w firmie i poza nią

Elektroniczna wymiana danych pozwala szybciej i dużo sprawniej przesyłać i odbierać dokumenty zarówno w obrębie przedsiębiorstwa, jak poza nim. Komunikacja z partnerami i kontrahentami to z całą pewnością ważny element funkcjonowania twojego biznesu, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży. Właśnie takie możliwości zapewnia Ci narzędzie EDI, jednocześnie dając ci możliwość generowania i gromadzenia całej dokumentacji w jednym miejscu. Wystarczy że zintegrujesz ją z obsługiwanym w twojej firmie systemem biurowym.

Co zyskujesz?

Platforma B2B do elektronicznej wymiany danych to system pochodzący z oferty Paperless Lite – cenionej marki na polskim rynku paperless. EDI jest jednym z kilku udostępnianych przez nią narzędzi mających na celu ograniczenie zużycia papieru w biznesie. Trend ten bezpośrednio powiązany jest z ekologią, jednak niesie za sobą również szereg innych korzyści. Elektroniczna wymiana danych zwiększa efektywność przepływu dokumentów, przyspieszając procesy biznesowe. Wystawianie oraz przesyłanie faktur, korekt czy zamówień staje się prostsze, dzięki czemu zarówno ty, jak i twoi pracownicy oszczędzacie czas. Co więcej, dokumentacja przechowywana jest w jednym systemie, a ty masz do niej dostęp z dowolnego komputera czy urządzenia mobilnego – wystarczy, że zalogujesz się do platformy.

Wszystkie funkcje EDI Lite

Platforma EDI daje ci dostęp do szeregu funkcjonalności, takich jak:
  • wystawianie dokumentów: faktur, korekt, not księgowych, zleceń itp.,
  • tworzenie zamówień, awizowanie dostaw,
  • przesyłanie dokumentów do partnerów biznesowych i klientów,
  • zarządzanie przepływem dokumentacji całego przedsiębiorstwa,
  • możliwość monitorowania statusu dokumentów z dowolnego miejsca,
  • dane wszystkich klientów i partnerów na jednej platformie,
  • integracja z firmowym systemem biurowym,
  • powiadomienia o zdarzeniach, otrzymanych wiadomościach, zmianie statusu dokumentów itp.
Jeszcze więcej korzyści z cyfrowej wymiany dokumentów

Korzystanie z platformy EDI to czysta oszczędność dla twojego biznesu. Mniejsze zużycie papieru to mniejsze wydatki. Mniej drukowanych dokumentów to więcej miejsca w biurze. Efektywna komunikacja to zadowoleni klienci i partnerzy, a uproszczony proces wystawiania dokumentów to szybsza realizacja zamówień. Jeżeli zaś pod uwagę weźmiesz nieograniczony dostęp do systemu, zyskujesz możliwość natychmiastowej obsługi kontrahentów 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Bezproblemowa obsługa i możliwość skrócenia czasu realizacji zamówienia buduje zaufanie wśród klientów, którzy dużo chętniej do ciebie wracają. Niezależnie od tego, gdzie znajdujesz się ty i gdzie przebywa twój kontrahent, macie możliwość błyskawicznej, elektronicznej wymiany danych.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top