System wspierający zarządzanie procesami w TEVA Polska

MISMIS S.A. podpisała umowę na opracowanie oraz wdrożenie systemu wspierającego zarządzanie procesami w grupie farmaceutycznej Teva Polska®, polskim oddziale koncernu Teva Pharmaceutical Industries – największej firmy farmaceutycznej świata, specjalizującej się w produkcji i sprzedaży leków generycznych.

Projekt będzie obejmował prace związane z analizą funkcjonalną procesów organizacji oraz projektowaniem i wdrożeniem systemu obsługi przetargów. Dodatkowo umowa uwzględnia kwestie szkolenia użytkowników, integracji systemów oraz późniejszą obsługę serwisową.

 Zadaniem wdrażanej aplikacji jest przede wszystkim uporządkowanie i usprawnienie procesu sprzedaży i obiegu dokumentów z nim związanych, zapewnienie szybkości przepływu informacji oraz automatyzacja części operacji. System pozwala m.in. na gromadzenie w jednej bazie kompletu, niezbędnych do analiz, informacji z rynku, wpisywanie i pobieranie wyników sprzedaży oraz na monitorowanie realizacji wygranych przetargów.

Rozwiązanie zostanie przygotowane przy wykorzystaniu autorskiego narzędzia MIS S.A. do tworzenia aplikacji – mis-Partner21 w oparciu o technologię IBM Lotus Notes. Ważną właściwością systemu będzie automatycznie replikująca się, anglojęzyczna kopia bazy głównej. Z  systemu korzystać będą pracownicy działu zamówień publicznych oraz przedstawiciele handlowi. Zakończenie projektu jest przewidziane w okresie 3 miesięcy.

Źródło: www.mis.eu

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top