Nowa wersja Epicor Portal

 Epicor Software Corporation,wzbogaciła rozwiązanie Epicor Portal o nowe funkcjonalności. Epicor Portal to struktura serwerowa pracująca w oparciu Microsoft® SharePoint® i umożliwiająca samodzielny, uwzględniający role dostęp do aplikacji Epicor. Dzięki nowym pakietom, rozwiązanie dysponuje większą liczbą widoków, które ułatwiają użytkownikom przeprowadzanie zaawansowanej analizy danych czy też tworzenie spersonalizowanej treści.


Pozwala to na rozszerzenie współpracy między przedsiębiorstwem a klientami, dostawcami i całym łańcuchem dostaw, a także usprawnia komunikację i umożliwia dogłębny wgląd we wspólne procesy, zapewniając w ten sposób przejrzystość transakcji.

Przejrzystość w łańcuchu dostaw
Pakiet Supplier Content Pack umożliwia zachowanie pełnej przejrzystości w stosunkach między producentem a dostawcą, zapewniając obu stronom łatwy dostęp do wyczerpujących informacji na temat dostawców, zamówień, zwrotów, not obciążeniowych, dowodów kasowych i płatności. Epicor Portal pozwala dostawcy znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania dzięki możliwości skorzystania z podglądu do wszystkich otwartych zamówień, wliczając w to pozycje i szczegóły ilościowe. Ponieważ informacje dostarczane są z zasobów danych systemu Epicor i są zawsze dostępne dla zaufanych użytkowników w bezpiecznym środowisku, Epicor Portal ogranicza konieczność wykonywania działań kontrolnych i czynności administracyjnych, co przyczynia się do poprawy efektywności.

Całościowy wgląd dla firm usługowych działających w oparciu o projekty
Pakiet Professional Services Content Pack stanowi zbiór ponad 110 nowych widoków Portalu Epicor. Ułatwia to przeszukiwanie najważniejszych danych, wyszukiwanie szczegółowych informacji oraz łączenie danych w celu uzyskania całościowego i bieżącego obrazu konkretnego projektu, oferty czy ogólnego stanu firmy. Pakiet zawiera określoną liczbę spersonalizowanych i uwzględniających role widoków, które filtrują informacje transakcyjne na podstawie identyfikatora użytkownika. Na przykład ekrany z danymi projektu podstawowego zawierają informacje o dostępności zasobów potrzebne zarządcy procesów, opis godzin spędzonych nad projektem faktycznie przeznaczonych na wykonanie zadania oraz pozycje oczekujące na realizację (takie jak np. wnioski o zatwierdzenie niewystarczającej liczby godzin). Ekrany zawierające informacje o relacjach z klientami zawierają analizy możliwości obszarów sprzedaży, a także kompletne dane dotyczące klientów, takie jak należności czy stopień realizacji projektu.

Pomaganie klientowi w samoobsłudze
Pakiet Customer Content Pack oferuje intuicyjną kombinację użytecznych informacji umożliwiających klientom swobodny dostęp do danych i proste ich wykorzystywanie. Rozwiązanie udostępnia szczegółowe informacje dotyczące statusu i historii zamówienia, faktur i płatności, umożliwia też zarejestrowanie i sprawdzenie stopnia zaawansowania otwartych wezwań serwisowych.

Pomoc dla pracowników wykorzystujących informacje
Oprócz korzyści płynących ze współpracy dla grup zewnętrznych, takich jak dostawcy, partnerzy i klienci, Portal Epicor może być wykorzystywany przez pracowników wewnątrz firmy. Na przykład pakiet Customer Content Pack umożliwia wybranym pracownikom dokładniejsze przeglądanie wewnętrznych informacji dotyczących klienta i szybkie wyszukiwanie szczegółów przydatnych w danym momencie. Wszystkie widoki Portalu Epicor zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewniać poszczególnym użytkownikom informacje dostosowane do ich potrzeb. Przykładowo, handlowiec może mieć dostęp do ekranów zawierających szczegółowe dane dotyczące klientów, potencjalnych klientów lub możliwości handlowych. Konsultant natomiast może przeglądać informacje na temat poszczególnych wpisów dotyczących czasu realizacji i wydatków, projektów i wykorzystania zasobów. Menedżerowie mają dostęp do najważniejszych wskaźników dotyczących wszystkich pracowników, co daje im pełny obraz zasobów i działań firmy.

Źródło: www.epicor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top