PYTON Falcon w Lukas Banku
LUKAS Bank, jeden z najnowocześniejszych banków detalicznych w Polsce, zdecydował o zakupie i wdrożeniu centralnego systemu wspomagającego proces rekrutacji PYTON Falcon.
– Zaufanie ze strony tak prestiżowego klienta, jakim jest LUKAS Bank, motywuje nas do dalszej pracy i doskonalenia systemu PYTON Falcon. Zamierzamy systematycznie rozwijać zarówno kompetencje jak i doświadczenie, by nasze produkty były odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby rynku oraz klientów – powiedział Ireneusz Szumiło, prezes PYTON Management.
PYTON Falcon to kompleksowe rozwiązanie, oparte na Platformie Zarządzania Wiedzą Enterprise, wspierające zarówno rekrutację wewnętrzną jak i zewnętrzną.
W LUKAS Banku aplikacja będzie wspomagać procesy rekrutacyjne począwszy od zgłaszania wakatów, publikacji ogłoszeń na stronach WWW, przyjmowania zgłoszeń i selekcji kandydatów aż po zarządzanie korespondencją e-mail, oraz terminarzem rozmów kwalifikacyjnych.
Innowacyjnym rozwiązaniem w systemie PYTON Falcon jest moduł pomocny w wyszukiwaniu informacji o kandydacie zawartych w załącznikach do korespondencji e-mail (listy motywacyjne oraz CV). Aplikacja automatycznie tworzy bazę danych, która porządkuje wiedzę na temat umiejętności kandydatów – pozwala to na szybkie wyszukanie potencjalnego pracownika o odpowiednich kwalifikacjach.
Realizacja zlecenia dla LUKAS Banku będzie przebiegać w dwóch etapach – w początkowej fazie wdrożone zostaną standardowe elementy systemu PYTON Falcon.
Drugi etap przewiduje natomiast dostosowanie poszczególnych modułów aplikacji do specyficznych potrzeb i wymagań LUKAS Banku, dzięki temu system będzie miał charakter rozwiązania „szytego na miarę”. – PYTON Falcon został zaprojektowany tak, by wspomagać cały proces rekrutacyjny. Jestem przekonany, że to narzędzie doskonale sprawdzi się u naszych klientów – dodaje prezes PYTON Management.
Źródło: www.pyton.pl