Zarządzanie procesami biznesowymi w Cuschman & Wakefield

W styczniu 2008 roku w Cushman & Wakefield Polska zakończyło się wdrożenie systemu zarządzania informacjami i procesami biznesowymi DocLogix. Wdrożenie przeprowadziła firma Surfland Systemy Komputerowe będąca partnerem DocLogix w Polsce od ponad dwóch lat.


Cushman & Wakefield jest oddziałem międzynarodowego koncernu specjalizującego się w doradztwie i kompleksowej obsłudze klientów biznesowych z branży nieruchomości. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy na polskim rynku pojawiła się potrzeba usystematyzowania i udostępnienia wszystkim jej pracownikom biorącym udział w obsłudze klienta informacji o kontrahentach oraz szczegółowego opisu oferowanych nieruchomości. Oczekiwaniem Cushman & Wakefield było także usprawnienie, przyspieszenie i automatyzacja procesu przygotowywania ofert. Idealnym rozwiązaniem spełniającym wymagania klienta okazał się DocLogix – system nie tylko wspierający zarządzanie informacjami i procesami biznesowymi, ale z powodzeniem pełniący rolę nowoczesnego portalu korporacyjnego – miejsca, w którym wszyscy pracownicy dzielą się wiedzą oraz aktualnymi informacjami.

„Implementacja Doclogix’a w firmie Cushman & Wakefield była bardzo ciekawym wyzwaniem, jeśli mówimy o systemach klasy DMS i BPM. Zarówno specyfika działalności klienta jak i szeroki zakres wdrożenia spowodowały, że w efekcie otrzymaliśmy mocno rozbudowane i zaawansowane technologicznie rozwiązanie.” - przyznaje Maciej Jankowski, odpowiedzialny za wdrożenie Project Manager z firmy Surfland Systemy Komputerowe.

„Podstawowym założeniem było stworzenie spójnego systemu wspomagającego działania m.in. w obszarze zarządzania nieruchomościami, zarządzania bazą klientów, obsługą wszystkich najważniejszych procesów biznesowych realizowanych prze firmę, jak również przetwarzanie, obsługę i archiwizację całej dokumentacji biznesowej. Samo wdrożenie poprzedzała wnikliwa analiza przedwdrożeniowa zawierająca najważniejsze założenia i warunki dla nowego systemu. Zaimplementowane u klienta rozwiązanie obejmowało nie tylko przygotowanie dedykowanych modułów m.in. takich, jak: Properties Management, Contacts Management, Contracts Management, Projects Management, Procurement Management, czy CRM, ale również kwestię migracji danych z systemów zewnętrznych.” dodaje Jankowski.

DocLogix to zintegrowany pakiet oprogramowania do zarządzania zadaniami w obrębie organizacji oraz obiegiem, przetwarzaniem i archiwizacją dokumentów. Rozwiązanie zwiększa funkcjonalność systemów klasy ERP, z powodzeniem może być jednak również wykorzystywane samodzielnie zastępując wiele systemów m.in. do zarządzania projektami, zaopatrzeniem, czy – praktycznie niezbędnych dziś w każdej nowoczesnej organizacji – narzędzi do zarządzania relacjami z klientami. System ma obecnie już piętnaście tysięcy użytkowników w Polsce, Estonii, Danii oraz na Łotwie i Litwie umożliwiając im wykonywanie codziennych czynności związanych z zarządzaniem informacjami w bezpiecznym, możliwym do śledzenia i spersonalizowanym środowisku.

Sprawdzone w wielu branżach rozwiązanie charakteryzuje duża elastyczność pozwalająca na dostosowanie narzędzia do potrzeb konkretnej firmy czy instytucji. Dzięki temu, że DocLogix nie jest sprzedawany jako proste oprogramowanie ‘in the box’, oferuje także szerokie możliwości rozbudowy. Wdrażająca go organizacja oszczędza czas i pieniądze (dzięki oszczędności materiałów), staje się jeszcze bardziej sprawne i proaktywne, szybciej podejmuje decyzje oraz dzieli swoją intelektualną własność w bezpiecznym, możliwym do śledzenia i wyszukiwania środowisku.

„Na polskim rynku nie ma rozwiązania pracującego przez przeglądarkę internetową, oferującego tak wiele funkcjonalności, możliwości dalszej rozbudowy i integracji jak DocLogix. Koszt w stosunku do tak dużej funkcjonalności jest również wyjątkowo niski.” ocenia Maciej Serafin, Dyrektor IT w Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.

Źródło: www.skk.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top