Logotec dla VTS Group SA

VTS Group S.A. wiodący dostawcą central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zakończył wdrożenie systemu służącego do archiwizowania i zarządzania dokumentami, w tym dokumentacją techniczną. System zainstalowany został na serwerach zlokalizowanych w Polsce, ale dostępny jest dla 100 zdefiniowanych użytkowników pracujących w ramach całej grupy.


Główne realizowane zadanie dotyczyło stworzenia wspólnego, centralnego archiwum dokumentów i usprawnienia dostępu do nich pracownikom działu prawnego i konstrukcyjnego. Dokumenty działu prawnego to głównie dokumenty spółek i umowy zawierane z klientami w ramach całej grupy. Dla dokumentów tych uruchomiony został mechanizm OCR’owania dokumentów co znacznie ułatwia późniejsze ich wyszukiwanie, również po treści.

Dokumenty działu konstrukcyjnego do głównie pliki AutoCad dotyczące projektowanych i realizowanych inwestycji dla klientów VTS na całym świecie.

Źródło: www.logotec.wroc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top