Comarch Loyalty Management na pokładzie JetBlue

COMARCH - zarządzanie relacjami z klientami, CRMComarch Inc oraz JetBlue Airways, amerykańskie linie lotnicze znane z pionierskich form obsługi klienta, podpisali wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemu Comarch Loyalty Management FFP.
Chcieliśmy zaoferować klientom elastyczny program, który honorowałby klienta za jego rzeczywiste wydatki, a nie, tak jak większość programów- za zebrane podczas lotów mile. Wybór właściwego partnera technologicznego ma kluczowe znaczenie dla realizacji programu światowej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Comarch i wierzymy, że nasza współpraca będzie długa i owocna - mówi David Canty, Dyrektor Loyalty Marketing & Partnerships, JetBlue.
Firmy JetBlue i Comarch uzgodniły nie tylko zastąpienie istniejącego rozwiązania lojalnościowego Trueblue, ale także jego zasadniczą restrukturyzację. Wdrożenie uwzględniało integrację rozwiązania CLM FFP z istniejącymi systemami IT linii JetBlue, włączając w to system rezerwacyjny Navitaire, jak również nowy system rezerwacyjny Sabre. W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy Comarch pracował nad wdrożeniem i wsparciem nowego programu lojalnościowego TrueBlue, który został uruchomiony w listopadzie 2009 roku.

Struktura nowego programu TrueBlue oferuje pasażerom możliwość zdobywania punktów w oparciu o ceny biletów oraz zakupione usługi dodatkowe, a nie tylko na podstawie pokonanego dystansu. To innowacyjne podejście dostosowuje program TrueBlue do trendów branży lotniczej w obszarze wyceny a la carte.
Wierzymy, że ten projekt jest znaczącym wydarzeniem dla obu stron - twierdzi Marcin Kościak, Dyrektor Comarch Loyalty Inc – Potwierdza tylko fakt, że Jetblue jest innowacyjną linią lotniczą, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom klientów, a Comarch klasyfikuje jako światowej klasy dostawcę rozwiązań lojalnościowych dla linii lotniczych.
W ramach umowy Comarch zapewnia także hosting oraz usługi wsparcia dla zarządzania sprzętem, jak również zapewnienia backupu danych oraz Disaster Recovery Center.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top