Comarch Loyalty Management na pokładzie JetBlue
Comarch Inc oraz JetBlue Airways, amerykańskie linie lotnicze znane z pionierskich form obsługi klienta, podpisali wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemu Comarch Loyalty Management FFP.
Chcieliśmy zaoferować klientom elastyczny program, który honorowałby klienta za jego rzeczywiste wydatki, a nie, tak jak większość programów- za zebrane podczas lotów mile. Wybór właściwego partnera technologicznego ma kluczowe znaczenie dla realizacji programu światowej klasy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Comarch i wierzymy, że nasza współpraca będzie długa i owocna - mówi David Canty, Dyrektor Loyalty Marketing & Partnerships, JetBlue.Firmy JetBlue i Comarch uzgodniły nie tylko zastąpienie istniejącego rozwiązania lojalnościowego Trueblue, ale także jego zasadniczą restrukturyzację. Wdrożenie uwzględniało integrację rozwiązania CLM FFP z istniejącymi systemami IT linii JetBlue, włączając w to system rezerwacyjny Navitaire, jak również nowy system rezerwacyjny Sabre. W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy Comarch pracował nad wdrożeniem i wsparciem nowego programu lojalnościowego TrueBlue, który został uruchomiony w listopadzie 2009 roku.
Struktura nowego programu TrueBlue oferuje pasażerom możliwość zdobywania punktów w oparciu o ceny biletów oraz zakupione usługi dodatkowe, a nie tylko na podstawie pokonanego dystansu. To innowacyjne podejście dostosowuje program TrueBlue do trendów branży lotniczej w obszarze wyceny a la carte.
Wierzymy, że ten projekt jest znaczącym wydarzeniem dla obu stron - twierdzi Marcin Kościak, Dyrektor Comarch Loyalty Inc – Potwierdza tylko fakt, że Jetblue jest innowacyjną linią lotniczą, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom klientów, a Comarch klasyfikuje jako światowej klasy dostawcę rozwiązań lojalnościowych dla linii lotniczych.W ramach umowy Comarch zapewnia także hosting oraz usługi wsparcia dla zarządzania sprzętem, jak również zapewnienia backupu danych oraz Disaster Recovery Center.
Źródło: www.comarch.pl