Kontrakt Otago z Urzędem Miejskim w Łowiczu

assecoZUI Otago, spółka z Grupy Asseco, zawarła z Urzędem Miejskim w Łowiczu kontrakt o wartości 3,2 mln zł. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania niezbędnych do realizacji projektu „E-Urząd w Łowiczu”, który ma zakończyć się w połowie maja 2011 r.
W ramach współpracy z ZUI Otago w Urzędzie Miejskim w Łowiczu wdrożony zostanie Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO. Zastąpi on wiele z dotychczasowych systemów, wykonanych w rożnych, często przestarzałych już technologiach, co uniemożliwiało ich integrację.

Nowy system wspierał będzie nieomal wszystkie procesy związane z działalnością Urzędu. Wdrożone zostaną moduły do obsługi finansowo-księgowej, ewidencji i wymiaru dochodów podatkowych gminy, księgowości podatkowej i windykacji zaległości, a także moduł kadrowo-płacowy, moduł ewidencji ludności i działalności gospodarczej, gospodarowania mieniem komunalnym, dodatki mieszkaniowe, stypendia szkolne oraz moduły do obsługi kasy. Wszystkie te moduły zostaną zintegrowane. Ponadto komórki Urzędu będą posługiwać się Kompleksowym Systemem Obiegu Dokumentów. Również planowanie budżetu odbywać się będzie z wykorzystaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO. System obejmie także działalność edukacyjną i administracyjną gminnych placówek oświatowych.

Tak kompleksowa informatyzacja umożliwi stworzenie miejskiego portalu internetowego wraz usługami usprawniającymi komunikację obywateli z Urzędem. Dzięki uruchomieniu Elektronicznej Skrzynki Podawczej mieszkańcy będą mogli załatwiać swoje sprawy szybciej i sprawniej. Wiele z nich nie będzie wymagało osobistego stawienia się w Urzędzie lub ograniczy ilość niezbędnych wizyt do jednej - w celu odbioru decyzji.

Źródło: www.asseco.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top