Comarch Commission & Incentive w Pocztowej Agencji Usług Finansowych S.A.

COMARCHComarch w terminie zakończył wdrożenie rozwiązania Comarch Commission & Incentive w Pocztowej Agencji Usług Finansowych S.A. Celem wdrożenia było udoskonalenie procesów zarządzania strukturami sieci oraz rozliczania wynagrodzeń w sieci sprzedaży PAUF S.A.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Podstawą wdrożenia była wersja 6.0 systemu Comarch Commission & Incentive, wzbogacona o nowe funkcjonalności dostosowane do potrzeb klienta. Wersja 6.0 udostępnia nowoczesny, zbudowany od podstaw portal webowy, obejmujący całość komunikacji z sieciami sprzedaży. Pojawiły się nowe wersje modułów systemu, m.in. wsparcia procesów szkoleniowych, wydruków masowych, elektronicznego rejestru dokumentacji agentów, wymiany danych z Komisją Nadzoru Finansowego oraz rozliczania konkursów opartych o punkty i nagrody.

Jak podkreśla Przemysław Mirgos, kierownik IT PAUF S.A., wybór systemu Comarch Commission & Incentive okazał się słuszny. System spełnił oczekiwania odbiorców i w znacznym stopniu usprawnił proces rozliczania wynagrodzeń sieci sprzedaży.
Dużą zaletą rozwiązania Comarch Commission & Incentive jest zapewnienie w jednym miejscu informacji o produktach, sprzedawcach, bieżących wynikach sprzedaży i przyznanych wynagrodzeniach. Powoduje to pełną przejrzystość procesu zarówno dla PAUF, jak i dla współpracowników agencji. Kolejnym etapem będzie uruchomienie szeregu konkursów z nagrodami dla sprzedawców, których rozliczanie będzie również prowadzone w systemie Comarch Commission & Incentive. Podczas wdrożenia poznaliśmy szczegółowo możliwości systemu i jesteśmy przekonani, że dzięki swojej elastyczności ułatwi nam on w znacznym stopniu rozwijanie naszych struktur sprzedażowych w przyszłości.
Wdrożenie systemu Comarch Commission & Incentive w Pocztowej Agencji Usług Finansowych S.A. było dla nas kolejnym cennym doświadczeniem. Po raz pierwszy wdrażaliśmy nasz produkt u dużego, ogólnopolskiego pośrednika finansowego. Okazało się, że czas poświęcony na szczegółową analizę biznesową został bardzo dobrze wykorzystany, dzięki czemu przystosowanie systemu do obsługi wyjątkowo szerokiej gamy produktów, pochodzących z wielu banków i towarzystw ubezpieczeniowych, z którymi współpracuje PAUF, przeprowadzone zostało sprawnie i zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Sporym wyzwaniem było dla nas przygotowanie interfejsów do wymiany danych o produktach i zdarzeniach prowizyjnych – ścisła współpraca z analitykami po stronie PAUF sprawiła, że dostosowanie aplikacji do obsługi kilku produktodawców okazało się bezproblemowe – komentuje Rafał Kwarciany, Project Manager w sektorze Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń, Comarch SA.
Pocztowa Agencja Usług Finansowych S.A. (PAUF S. A.) została powołana w listopadzie 2000 roku. Akcjonariusze PAUF to Poczta Polska (60%), BNP Paribas Assurance (40%). Agencja rozpoczęła działalność od dystrybucji ubezpieczeń na życie i prowadzi ją poprzez sieć złożoną z kilku tysięcy doradców finansowych, pracowników Poczty Polskiej. Produktami oferowanymi przez Pocztową Agencję Usług Finansowych są ubezpieczenia na życie, otwarty fundusz emerytalny, ubezpieczenia majątkowe, ubezpieczenia rolne oraz produkty bankowe.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top