Nowy system do zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymi

Tieto Poland wprowadza do oferty nowy system przeznaczony do zarządzania mobilnymi kampaniami reklamowymi i promocyjnymi. Rozwiązanie nosi nazwę: „Tieto AdPlatform” i przeznaczone jest do dystrybucji personalizowanych treści reklamowych wśród użytkowników smartfonów jak i zwykłych telefonów komórkowych.
Oferowany przez Tieto system miał swój debiut na tegorocznym Mobile World Congress w Barcelonie, a przeznaczony jest do obsługi kampanii reklamowych i promocyjnych na wszystkich etapach ich realizacji: począwszy od definiowania typów kampanii (reklama, promocja sprzedaży, programy lojalnościowe), tworzenia profili odbiorców i dystrybucję przeznaczonych dla nich treści aż po złożone analizy zachowań konsumentów i skuteczności kampanii.

Docelowymi odbiorcami są między innymi: sieci handlowe, koncerny mediowe, instytucje finansowe, firmy z sektora FMCG, sieci hotelowe i restauracyjne, linie lotnicze czy firmy zarządzające nośnikami reklamowymi typu: In- i outdoor.

Tieto Ad Platform obsługuje wszystkie tradycyjne kanały komunikacji (SMS, MMS, RSS, InApplication Ad), a także pozwala na wykorzystanie technologii spotykanych w zbliżeniowych kartach płatniczych: NFC (ang. Skrót od: Near Field Communication ). W przypadku smartfonów, technologia ta umożliwia użytkownikom pobieranie różnorodnych treści multimedialnych z lokalnych punktów dystrybucji, udział w loteriach promocyjnych, programach lojalnościowych, itp.

To, co wyróżnia rozwiązanie Tieto, to przede wszystkim pełne wykorzystanie możliwości geolokalizacji oraz wspominanej technologii NFC do personalizacji i dystrybucji treści multimedialnych. Dzięki temu nadawcy treści marketingowych mogą myśleć o bardzo dokładnym dopasowaniu swoich komunikatów do profilu poszczególnych grup odbiorców. Natomiast możliwość nadania takiemu przekazowi bardzo atrakcyjnej formy graficzno-dźwiękowej pozwala znacznie zwiększyć jego skuteczność zwłaszcza tam, gdzie decyzje zakupowe cechują się sporym ładunkiem emocjonalnym. – mówi Lucyna Chwastowska, dyrektor działu urządzeń mobilnych na Europę Wschodnią w Tieto. Ponadto, nasz system jest dostępny: jako kompletne rozwiązanie, a także w modelu abonamentowym, jako usługa realizowana w tzw. Chmurze (ang. termin: Cloud Computing ). – dodaje L. Chwastowska.
Źródło: Tieto Poland

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top