IFS 360 Scheduling dla poprawy obsługi i satysfakcji klienta

IFS - ERP, systemy ERPFirma Get, jeden z wiodących dostawców telewizji cyfrowej i szerokopasmowego internetu w Norwegii, wybrała rozwiązanie IFS 360 Scheduling, by zoptymalizować wydajność działań w terenie. IFS 360 Scheduling umożliwi firmie Get optymalizację obsługi klienta – kluczowego czynnika sukcesu na bardzo konkurencyjnym rynku dostawców usług telekomunikacyjnych.

Prawie milion Norwegów korzysta z usług firmy Get. Ich zadowolenie jest dla firmy Get najwyższym priorytetem oraz wyróżnikiem. Realizując tę ambicję, Get zdecydował się usprawnić obszar procesów zarządzania usługami w terenie przez wdrożenie najlepszego w swojej klasie rozwiązania do harmonogramowania, które spełniałoby wymagania procesu biznesowego i oferowałoby stałą optymalizację usług. Po dokładnym procesie oceny zdecydowano się na rozwiązanie IFS 360 Scheduling z silnikiem Dynamic Scheduling Engine (DSE).

Dynamiczne zarządzanie zleceniami roboczymi poprzez IFS 360 Scheduling zapewni firmie Get obsługę klienta na najwyższym poziomie realizowaną przez personel techniczny na terenie całego kraju. Rozwiązanie przyczyni się do ulepszenia procesu priorytetyzacji zgłoszeń, zwiększenia efektywności pracy dyspozytorów, zoptymalizowania tras przemieszczania się pracowników technicznych, udoskonalenia planowania wizyt serwisantów oraz do ogólnej poprawy wydajności operacji w terenie.
Wybraliśmy oprogramowanie IFS 360 Scheduling, ponieważ zawierało najlepiej dopasowaną funkcjonalność i było oferowane przez organizację, która rzeczywiście rozumie złożoność zarządzania serwisem w terenie. To jedna z ważnych inwestycji, które zamierzamy zrealizować w celu osiągnięcia 100% satysfakcji klienta. By zapewnić stabilność naszych usług oraz odpowiedni poziom obsług serwisowej, musimy realizować kilkanaście tysięcy zleceń roboczych rocznie. Jesteśmy przekonani, że IFS 360 Scheduling pomoże nam z sukcesem zrealizować te cele. Rozwiązanie to jest korzystne dla każdej ze stron – zarówno dla klientów, personelu technicznego, jak i dla administracji – powiedział Børge Elle, Dyrektor ds. Działań w Terenie firmy Get.
Efektywna obsługa klienta oraz serwis posprzedażowy są kluczowymi elementami zapewnienia satysfakcji klienta i jego lojalności. Cieszymy się, mogąc oferować firmie Get wiodące na rynku rozwiązanie w dziedzinie obsługi klienta, które jest rezultatem naszego wieloletniego doświadczenia w branży – powiedział Glenn Arnesen, Prezes IFS Scandinavia.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top