Asseco Business Solutions podpisało umowę z firmą Jutrzenka Colian i rozpoczęło wdrożenie platformy integracyjnej Connector, by usprawnić wymianę informacji pomiędzy znanym producentem słodyczy, przypraw i bakalii a współpracującymi z nim dystrybutorami. Zaprojektowany dla Jutrzenki Colian system jest sukcesywnie implementowany u jej kolejnych partnerów handlowych. Docelowo będzie on obsługiwał kilkudziesięciu dystrybutorów firmy, posiadających łącznie blisko 200 oddziałów na terenie całej Polski.
 

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Wdrożenie rozwiązania Connector pozwoli firmie Jutrzenka Colian na usprawnienie procesów związanych ze współpracą w ramach łańcucha dystrybucyjnego. Ułatwi m.in. wymianę kluczowych informacji handlowych z partnerami, pozwoli na eliminację błędów na skutek ręcznego przesyłu i analizy dużej ilości danych, a także umożliwi optymalizację kosztów związanych z magazynowaniem i logistyką towarów. W tym zakresie system pozwoli m.in. na kontrolę rotacji produktów w magazynach dystrybutorów, co jest niezwykle ważne w przypadku dóbr szybkozbywalnych, charakteryzujących się dość krótkimi terminami ważności.
Platforma Connector pozwoli naszej firmie na automatyzację procesu zamówień oraz umożliwi dostęp do dwóch rodzajów bardzo ważnych informacji. Po pierwsze, zapewni bieżący wgląd do stanów magazynowych produktów Jutrzenki Colian i ich kontrolę u poszczególnych dystrybutorów. Od tej pory przesłanie zamówienia faksem nie będzie konieczne, nasi pracownicy sami określą, kiedy należy uzupełnić towar i w jakiej ilości. Wiedza, jak dostosowywać skalę produkcji do potrzeb partnerów handlowych bardzo korzystnie wpłynie na optymalizację wielu kosztów po obydwu stronach. Ponadto, platforma Connector umożliwi dostęp do danych na temat poziomu odsprzedaży do punktów detalicznych realizowanej przez sieć dystrybucyjną. Takie rozwiązanie pozwala skutecznie planować koszty i przychody oraz prowadzić działalność znacznie efektywniej– mówi Michał Mielcarek z Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
Platforma Connector jest wykorzystywana przez wiodących producentów, działających w branży FMCG. Przez system przechodzi średnio miesięcznie ponad 23 miliony komunikatów, wymienianych pomiędzy kilkudziesięcioma producentami a siecią prawie dwóch tysięcy oddziałów dystrybucyjnych. Jego użytkownikami są m.in. takie firmy jak Nestle Polska, Kraft Foods Polska, Hoop Polska, Grupa Maspex Wadowice, Rieber Foods, Lotte Wedel, Perfetti Van Melle Polska czy FoodCare.

Źródło: Asseco Business Solutions

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top