W OGRODZIE E-COMMERCE

Ekosystem tworzony dla handlu przez IBM – Smarter commerce to zupełnie nowa jakość na polskim rynku. Właśnie rusza kwiaciarnia internetowa KwiatowyOgrod.pl oparta na oferowanej przez markę platformie. Za wdrożenie odpowiedzialna była należąca do Grupy Unity firma Contium.
KwiatowyOgrod.pl, będący własnością spółki MM Brown Polska, wyróżnia na rynku przede wszystkim koncept. Jako jedna z nielicznych kwiaciarni internetowych, realizuje całość zamówienia – od układania bukietów po dostarczenie ich do adresatów w dowolnym miejscu w Polsce. Klienci marki mają także możliwość wysyłki wraz z kwiatami drobnych prezentów w tym min. czekoladek i świeczek, a wkrótce poprzez proste kliknięcie i załadowanie dowolnego zdjęcia do systemu, będą mogli dzięki serwisowi przesłać także fotograficzną pamiątkę. Nad technologiczną stroną projektu i wdrażaniem IBM Websphere Commerce V7 czuwają specjaliści Contium.

Bukiet możliwości
Rozważaliśmy różnych dostawców rozwiązań e-commerce, ale wybór padł na pudełkowe oprogramowanie oferowane przez IBM. W naszej opinii to opcja najbardziej elastyczna i dająca najszersze możliwości już od samego startu – wyjaśnia Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Polska.
Aplikacja sklepu KwiatowyOgrod.pl posiada obecnie szereg narzędzi oferowanych w ramach usługi IBM, które umożliwiają optymalizację działań logistycznych, sprzedażowych, marketingowych i promocyjnych. Wśród dostępnych w pudełku rozwiązań firma dostała m.in. 21 rodzajów promocji, możliwość prowadzenia marketingu precyzyjnego, moduł zarządzania cennikami czy moduł segmentacji, pozwalający na dynamiczne grupowanie klientów na podstawie ich zachowania. Ale by spełnić oczekiwania klienta, specjaliści Contium zadbali o zaprojektowanie i wdrożenie w sklepie dodatkowych, dedykowanych funkcjonalności. Prócz wymiany danych o produktach i zamówieniach z systemem MS Dynamics Navision oraz modułu dodatków i bilecików, należało przeprowadzić integrację systemu z Opineo.pl, Tradedoubler oraz systemem płatności PayU.
Obecnie jesteśmy na etapie ostatnich poprawek i wprowadzania drobnych usprawnień w serwisie. W najbliższych tygodniach wystartuje kampania promocyjna we współpracy z zewnętrznymi partnerami. System ruszy w pełni w pierwszym kwartale 2013 roku – mówi Prezes MM Brown.
Źródło: UNITY

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top