Qoncierge. Do obsługi!

QlikTech, lider rozwiązań Business Discovery – systemów Business Intelligence dających pełną kontrolę nad analizą danych użytkownikom biznesowym – wprowadził na rynek Qoncierge. Jest to darmowy serwis, oferowany w ramach usług wsparcia QlikView Support, jako indywidualna forma kontaktu w przypadku problemów nie związanych z kwestiami technicznymi. Ta usługa jest uzupełnieniem dotychczasowej pomocy technicznej QlikView, stworzonej by pomóc klientom i partnerom szybko rozwiązywać problemy i jak najlepiej wykorzystać inwestycję w platformę QlikView Business Discovery.
Qoncierge prowadzą specjalnie przeszkoleni konsultanci, których celem jest dostarczanie wysokiej jakości obsługi klientom i partnerom. Usługa ta zapewnia uproszczoną i efektywną interakcję, która nie tylko poprawia ogólne doświadczenie użytkownika, lecz także skraca czas do uzyskania odpowiedzi na zapytania klientów, które nie dotyczą kwestii technicznych. Niezależnie od tego czy chodzi o licencjonowanie produktów, pobieranie aplikacji, kwestie związane z dostępem do portalu, aktualizowanie profilu czy szkolenia – Qoncierge jest dostępny przez cała dobę, pięć dni w tygodniu.

Z wprowadzonej na rynek w lipcu 2012 roku wersji beta Qoncierge skorzystało ponad 1800 klientów i partnerów na całym świecie. Nastawiony na szybkie reagowanie zespół konsultantów Qoncierge zaczynał pracę nad zgłoszonym problemem najpóźniej w przeciągu trzech godzin od otrzymania zgłoszenia. W czasie 6-miesięcznego okresu testowego Qoncierge, wskaźnik zadowolenia użytkowników wyniósł 97 procent.

Wsparcie dla Business Discovery

Platforma QlikView Business Discovery dostarcza samoobsługowe rozwiązania BI, pozwalające użytkownikom w całej firmie lepiej zrozumieć sytuację biznesową i podejmować decyzje. Wsparcie techniczne QlikView pomaga klientom oraz partnerom jak najlepiej wykorzystać inwestycję w QlikView i usprawnić Business Discovery. Dzięki połączeniu tradycyjnej i opartej na społeczności pomocy technicznej, darmowym aktualizacjom oraz bazom wiedzy dostępnym online, klienci i partnerzy otrzymują dostęp do źródeł informacji i odpowiedzi potrzebnych do sprawnego rozwiązania zaistniałych problemów.
QlikTech kontynuuje politykę skoncentrowaną na kliencie, kładącą nacisk na sprostanie wymogom klientów i partnerów w każdym punkcie interakcji. – mówi Greg Farell, dyrektor usług wdrożeniowych w Allegro Business Intelligence. Współpracując już od dłuższego czasu z firmą QlikTech, jesteśmy pod wrażeniem nie tylko usługi Qoncierge, lecz także wszystkich rozszerzeń, które QlikTech dostarcza swoim partnerom i klientom na całym świecie. Qoncierge jest kolejnym krokiem wpisującym się w złożenia firmy QlikTech, by dostarczać klientom najlepsze możliwe rozwiązania Business Discovery.
QlikTech jest organizacją, która dokłada wszelkich starań by nie tylko dostarczać wiodące rozwiązania typu Business Discovery, lecz także być dobrym partnerem biznesowym dla swoich klientów i partnerów. – mówi Xavier Oleron, wiceprezes ds. globalnego wsparcia technicznego QlikTech. Realizujemy wartościowe przedsięwzięcia mające na celu wsparcie naszych klientów i partnerów w każdy możliwy sposób, gdyż nasza działalność ma pomagać im w odniesieniu sukcesu. Nasza nowa usługa Qoncierge jest skutecznym dodatkiem pomagającym realizować ten cel.
Źródlo: QlikTech

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top