B2C Commerce Accelerator dla chińskiego rynku    

Firma hybris software ogłosiła, że wkrótce wprowadzi na rynek rozwiązanie hybris B2C Commerce Accelerator for China. W miarę jak przedsiębiorstwa przechodzą z jednokanałowej obsługi klientów (np. za pomocą katalogów drukowanych) na obsługę wielokanałową, w tym online, mobilną, za pomocą materiałów drukowanych oraz z wykorzystaniem telecentrów, rośnie złożoność ich działalności.


Oprogramowanie hybris B2C Commerce Accelerator for China bazuje na rozwiązaniu hybris Commerce Accelerator — gotowym, elastycznym systemie do obsługi handlu wielokanałowego, obejmującym Internet, platformy mobilne, telecentra i zarządzanie zamówieniami. Produkt skonfigurowano i wyposażono w funkcje stworzone specjalnie z myślą o potrzebach chińskiego rynku handlu elektronicznego.

Aby firmy każdej wielkości mogły szybko wdrożyć rozwiązanie, B2C Commerce Accelerator for China oferuje w pełni funkcjonalne witryny internetowe i bezproblemową integrację kanałów sprzedaży. Uwzględnia przy tym wszelkie narzędzia, które pozwalają przedsiębiorstwom zaspokoić potrzeby dzisiejszych wymagających nabywców korzystających ze wszystkich kanałów. Oprogramowanie zostało specjalnie dostosowane do rynku chińskiego. Jest wyposażone w skonfigurowane wstępnie szablony stron zgodne z przyzwyczajeniami chińskich internautów, których charakteryzuje zamiłowanie do klikania i przywiązanie do specyficznej „atmosfery” robienia zakupów. Witryny udostępniają więc duże zdjęcia produktów, większe paski promocyjne i liczne elementy graficzne w interfejsie użytkownika. Funkcja dynamicznego przewijania pozwala wyświetlać bardzo długie strony, do których przywykli chińscy klienci e-sklepów, a funkcja lokalizowania sklepów zintegrowana z usługą Baidu Maps pozwala odwiedzającym stronę wyszukiwać wybrane sklepy za pośrednictwem czysto graficznego procesu i kilku kliknięć.
Chiny mają największą na świecie populację internautów — mieszka tam ponad 591 mln użytkowników Internetu . W sieci robi zakupy coraz więcej osób, klienci kupujący online stają się więc bardziej niecierpliwi. Gdy nie mogą łatwo znaleźć poszukiwanego produktu, szybko przechodzą dalej — wyjaśnił Burghardt Groeber, wiceprezes firmy hybris na Azję. Aby zaspokoić bardzo konkretne potrzeby tego rynku, wprowadzamy odrębną, dostosowaną do Chin wersję naszego popularnego oprogramowania hybris B2C Commerce Accelerator.
Jedną z charakterystycznych cech rynku chińskiego jest brak zaufania konsumentów do reklam i źródeł wiadomości. Klienci opierają się raczej na informacjach od przyjaciół, rodziców i liderów opinii, dlatego rekomendacje internautów i znajomych z sieci społecznościowych mają dla nich znacznie większe znaczenie. Analitycy z firmy McKinsey twierdzą nawet, że media społecznościowe mają większy wpływ na decyzje zakupowe konsumentów w Chinach niż w jakimkolwiek innym kraju na świecie. Aby uwzględnić ten aspekt, rozwiązanie hybris B2C Commerce Accelerator for China jest w pełni zintegrowane z wtyczkami do największych chińskich serwisów społecznościowych, Weibo i QQ. Umożliwia to automatyczne ładowanie komentarzy i rekomendacji konsumentów na określoną stronę — wystarczy nacisnąć jeden przycisk.

Sprzedawcy detaliczni mogą teraz rozpocząć swoje projekty wdrażania obsługi za pośrednictwem wszystkich kanałów od działającej już witryny w języku chińskim uproszczonym. Dzięki integracji z systemem bezpiecznych płatności online Alipay chińscy konsumenci, którzy chcą przeprowadzać transakcje i regulować płatności, muszą jedynie wprowadzić swoje dane logowania do tego serwisu.

Wśród przyszłych rozszerzeń rozwiązania warto wymienić integrację z serwisem Tmall, który zapewnia dostęp do ponad 50 000 markowych sklepów, co pozwoli sprzedawcom detalicznym dotrzeć do kilku milionów potencjalnych klientów odwiedzających tę witrynę każdego dnia. Przez dodanie produktów do platformy hybris od strony zaplecza sprzedawcy mogą nie tylko niedostrzegalnie zmodernizować własne sklepy internetowe, ale także automatycznie zaktualizować swoją stronę w serwisie Tmall, aby również tam dysponować zsynchronizowanymi statusami i poziomami magazynowymi. Firma hybris wprowadzi też chińską witrynę dla użytkowników urządzeń mobilnych, aby umożliwić prawdziwie wielokanałowy handel za pośrednictwem różnych urządzeń.
Klienci chcą robić zakupy za pośrednictwem wszystkich kanałów i płynnie się między nimi poruszać — dodał Burghardt Groeber. Rozwiązanie hybris B2C Commerce Accelerator for China pomoże sprzedawcom detalicznym udostępnić ich platformę w każdym kanale, jakiego życzą sobie ich klienci ― w szczególności na urządzeniach mobilnych. Nowe oprogramowanie pozwoli sprzedawcom ukształtować spójny wizerunek marki we wszystkich tych kanałach, w każdym miejscu i o każdej porze.
Źródło: Hybris Software

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top