Nowoczesna infrastruktura w Villa Verde

Villa Verde Sp. z o.o., zajmująca się produkcją i sprzedażą hurtową artykułów stosowanych w dekoratorstwie, m.in. różnego rodzaju świec i wyrobów ze szkła oraz uzupełniających każdą kompozycję dodatków, wdrożyła platformę B2B w celu wymiany dokumentów i informacji wewnątrz firmy i z jej partnerami biznesowymi.
 

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Spółka działa na rynku niemieckim od 1996 r., zaś w Polsce prowadzi głównie działalność produkcyjną i logistyczną. Jej dynamiczny rozwój sprawił, że konieczna okazała się modernizacja funkcjonującej już w firmie infrastruktury informatycznej. Obok wykorzystywanego systemu Microsoft Dynamics NAV, miała powstać platforma typu B2B. Villa Verde chciała wprowadzić jedno zintegrowane rozwiązanie, obejmujące swoim zasięgiem wszystkie obszary działalności spółki, i w ten sposób zautomatyzować proces obiegu dokumentów i informacji, osiągnąć lepszą kontrolę nad dostawami i skrócić terminy ich realizacji, a także uzyskać łatwiejszy dostęp do danych w celu efektywniejszego planowania i raportowania.

W rezultacie Villa Verde podjęła decyzję o zintegrowaniu systemu ERP Microsoft Dynamics NAV z systemami partnerów i utworzeniu elektronicznej platformy B2B do wymiany danych. Duża elastyczność Microsoft Dynamics NAV przyczyniła się do szybkiej i płynnej integracji wszystkich systemów, dzięki czemu udało się usprawnić kluczowe obszary działalności Villa Verde – gospodarkę magazynową, sprzedaż, zamówienia i księgowość. Wdrożenie platformy B2B i proces integracji powierzono firmie IT Vision, posiadającej bogate doświadczenie w implementacji rozwiązań informatycznych, w tym systemów typu B2B i rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics. Konsultanci IT Vision dostosowali wdrożoną platformę do specyficznych potrzeb Villa Verde.

Wdrożenie platformy B2B opartej na Microsoft Dynamics NAV przyniosło firmie wiele korzyści. Przede wszystkim udało się zautomatyzować proces obiegu dokumentów i informacji oraz sprzedaży i wysyłek, poprawić efektywność pracy oraz usprawnić komunikację z partnerami biznesowymi. Rozwiązanie gwarantuje również spójność i historyczność danych, umożliwia integrację z rozwiązaniami zewnętrznymi partnerów oraz skalowanie według warunków rynkowych i potrzeb firmy. Co więcej, pracownicy mogą teraz tworzyć zaawansowane raporty w szybki i łatwy sposób.
Wdrożenie platformy B2B w oparciu o rozwiązanie ERP Microsoft Dynamics NAV usprawnia wymianę danych i dokumentów w naszej organizacji. Zastosowanie systemu raportującego pozwala nam szybciej zbierać informacje potrzebne do organizowania pracy w firmie. Dzięki temu możemy szybciej podejmować trafne decyzje – mówi Marek Tatarczuch, Prezes Zarządu Villa Verde Sp. z o.o.
Istotną dla firmy korzyścią jest także zredukowanie liczby pomyłek związanych z ręcznym wpisywaniem danych przez pracowników, a także możliwość współpracy z dużymi partnerami, w tym zagranicznymi.
Funkcjonująca obecnie infrastruktura informatyczna przyczyniła się do polepszenia wydajności przedsiębiorstwa oraz wzrostu konkurencyjności. Możemy teraz szybciej realizować zamówienia, a dzięki standardom EDI – sprawniej komunikować się z naszymi klientami i partnerami, co przekłada się na zadowolenie naszych klientów i podjęcie współpracy z zagranicznymi partnerami – podsumowuje Marek Tatarczuch, Prezes Zarządu Villa Verde Sp. z o.o.
Źródło: MICROSOFT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top