Nowa odsłona Tagetik

Tagetik wprowadza nową wersję oprogramowania wspierającego zarządzanie wydajnością przedsiębiorstw. Tagetik 5 jest szybszy, łatwiejszy w nawigacji i bardziej elastyczny od swojego poprzednika. Oprogramowanie jest oferowane w wielu modelach, w tym m.in. w SaaS i zapewnia dostęp do danych z poziomu urządzeń mobilnych. Wyłącznym dystrybutorem rozwiązania w Polsce jest spółka ITMAGINATION.


 
Oprogramowanie Tagetik wspiera organizacje w zakresie wszystkich filarów CPM (Corporate Performance Management). W nowej wersji oprogramowania Tagetik wprowadzono wiele nowych funkcji i technologicznych usprawnień w obszarze budżetowania, prognozowania, planowania, konsolidacji, sprawozdawczości i ujawnień. Modyfikacje dotyczą także wewnętrznego i zewnętrznego raportowania, zarządzania procesami oraz obiegiem dokumentów.
Nowa wersja oprogramowania zapewnia wyższą wydajność oraz możliwość przechowywania i przetwarzania większych zbiorów danych. Jest też łatwiejsza w nawigacji i pozwala na dostęp do danych z poziomu urządzeń mobilnych. - wyjaśnia Marco Pierallini, co-CEO Tagetik.
Istotną cechą Tagetik 5 jest elastyczność. Dostawca pozostawia użytkownikom aplikacji nie tylko możliwość dowolnego zestawienia funkcjonalności, ale też oferuje kilka modeli dostępu do aplikacji.
Wychodzimy z założenia, że organizacje nie ewoluują w tym samym tempie.- tłumaczy Luca Rossello, EVP, Chief Technology Officer w Tagetik. - Z tego powodu dajemy klientom możliwość dostępu do oprogramowania zarówno w modelu Tagetik SaaS, Tagetik Enhanced Cloud jak i on-premise. Naszym zdaniem niezmiernie ważne jest umożliwienie klientom wyboru wariantu wdrożenia. Model implementacji musi mieć biznesowe uzasadnienie. – dodaje.
Nowe funkcjonalności i usprawnienia Tagetik 5 dotyczą 4 kluczowych obszarów: użyteczności, mobilności, wydajności oraz elastyczności.

Źródło: Tagetik

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top