loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP Comarch CDN XL w GINO ROSSI

Po Simple Creative Products i Cosimo Martinelli przyszedł czas na Gino Rossi. Spółka właśnie podpisała umowę na zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu klasy ERP Comarch CDN XL. Projekt poprowadzi T2S – Platynowy Partner Comarch CDN.


Inwestycja w oprogramowanie wpisuje się szeroko zakrojony program zmian w całej Grupie Kapitałowej Gino Rossi, zmierzających do przeobrażenia Gino Rossi w nowocześnie i efektywnie zarządzaną grupę modową. Poprawa efektywności działania grupy oraz nowa jakość zarządzania to jedne z najważniejszych celów postawionych przez Zarząd Spółki na najbliższe lata. Usprawnienie dotyczy obszarów: sprzedaży, importu, zamówień, kadr i płac, księgowości, środków trwałych, zarządzania magazynem (magazyn wysokiego składowania i rozwiązania mobilne), produkcji oraz rozbudowanych analiz i controllingu.

Wdrożenie systemu ERP Comarch CDN XL w Gino Rossi jest nie tylko wyrazem zaufania dla jakości i użyteczności oprogramowania CDN. Jest również rozszerzeniem i kontynuacją dobrze układającej się współpracy z T2S – doświadczonym integratorem CDN i pierwszym Platynowym Partnerem Comarch. T2S prowadzi także obydwa wcześniejsze projekty CDN XL w grupie modowej Gino Rossi, w spółkach: Simple Creative Products i Cosimo Martinelli.

Wdrożenie obejmie centralę firmy oraz ok. 125 salonów Gino Rossi w kraju i 20 za granicą. Czas realizacji projektu oszacowano na 6 miesięcy.

Firma Gino Rossi powstała w 1992 roku jako wspólne przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Konsekwentnie realizuje strategię rozwoju opartą na budowie silnych marek oraz szerokiej sieci firmowych salonów. Zakup Simple Creative Products w 2006 roku dał początek budowie grupy modowej Gino Rossi.

Obecnie grupa zarządza 3 markami obuwniczymi: Gino Rossi, Vanita i G&R, oraz 2 markami odzieżowymi z segmentu premium Simple (odzież damska) i Cosimo Martinelli (odzież męska). Grupa jest też dystrybutorem włoskiej marki obuwniczej Geox.

Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top