loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

 

IP SYSTEM CONTROL wybiera dedykowane rozwiązanie CRM7

Jak zwiększyć swoją konkurencyjność na coraz bardziej nasyconych rynkach z jakimi mamy obecnie do czynienia? Jak uzyskać odpowiedź dlaczego klienci wybierają nasze produkty lub usługi i jak te atrybuty wykorzystać do zwiększenia sprzedaży, zwiększenia obrotów i zwiększenia zysku firmy? Takie pytania zadaje sobie coraz więcej menadżerów. Podobne kwestie były częstym tematem rozmów kadry zarządzającej firmy IP System Control z Poznania. Po przeanalizowaniu dostępnych gotowych produktów okazało się jednak, że żaden z nich nie spełniał wymagań. Problemy rozwiązał dedykowany system CRM (ang. Customer Relationship Management) dostarczony przez firmę more7 Polska Sp. z o.o.
{MosModule module=GreneReklama}
Jednym z coraz powszechniej stosowanych narzędzi informatycznych kompleksowo wspomagających cały proces sprzedaży są systemy typu CRM. IP System Control bardzo szczegółowo określiło swoje wymagania co do systemu CRM i z początkiem 2005 roku została zawarta umowa z more7 Polska Sp. z o.o. na dostawę indywidualnie dostosowanego rozwiązania CRM.


„Doświadczenie, możliwość sprostania krótkim terminom oraz elastyczność rozwiązań były głównymi wyznacznikami jakimi kierowaliśmy się przy wyborze dostawcy CRM. Czas jaki spędziliśmy razem z pracownikami more7 Polska w procesie analizy funkcjonalnej oraz testów kolejnych wersji oprogramowania zaowocowały wdrożeniem bardzo precyzyjnie dostosowanego systemu, który oprócz swoich zasadniczych funkcji CRM-owych obsługuje naszą firmę w typowe działania administracyjno-biurowe. To była ciężka praca całego zespołu biorącego udziału w tym projekcie”- komentuje wybór more7 Polska Adam Rogatka- Marketing Manager z firmy IP System Control, odpowiedzialny za koordynację i wdrożenie CRM7.

„Na początku, jak to zwykle bywa, była potrzeba. Z niewielkiej, kilkuosobowej firmy w ciągu paru lat staliśmy się średnią firmą zatrudniającą kilkudziesięciu pracowników. Dynamiczny rozwój postawił przed nami nowe wyzwania zarówno w sferze organizacji wewnątrz firmy jak i w relacjach z klientami i dostawcami. Liczyliśmy się z taką sytuacją i od paru lat z dużą uwagą przyglądaliśmy się rynkowi oprogramowania CRM. Potrzebowaliśmy narzędzia, które z jednej strony usystematyzowałoby przepływ i zarządzanie informacją wewnątrz firmy a z drugiej strony usprawniło zarządzanie prowadzonymi przez naszą firmę projektami inwestycyjnymi. Z racji specyfiki branży w jakiej działamy (automatyka przemysłowa) oraz po analizie oferowanych możliwości nie zdecydowaliśmy się na żadne z gotowych rozwiązań dostępnych na rynku. Potrzebowaliśmy rozwiązań niestandardowych”- stwierdza Adam Rogatka.

„Nie boimy się wyzwań jakie stawiane są podczas realizacji wymagających, dedykowanych systemów informatycznych. Naszym priorytetem w trakcie prac wdrożeniowych jest zadowolenie klienta. Mając to ciągle na uwadze osiągamy obustronny sukces”- odpowiada Daniel Nuszkiewicz, Członek Zarządu more7 Polska Sp. z o.o.

Firma more7 Polska od lat specjalizuje się w rozwiązaniach CRM i posiada swoje autorskie gotowe rozwiązanie CRM7 w wersjach dostosowanych do różnych wielkości organizacji. Jednak ogromną zaletą systemu CRM7 okazała się modułowa budowa i możliwość jego dostosowania do specyficznych wymagań organizacji w jakiej jest wdrażany. Staje się on wtedy indywidualnym rozwiązaniem opartym o stabilną platformę CRM7.

CRM7 jest rozwiązaniem typu serwer-klient. Po stronie serwera wykorzystana jest technologia Open Source (Linux) a po stronie klienta komputer z przeglądarką internetową. Takie połączenie pozwala na redukcje kosztów wdrożenia i utrzymania aplikacji oraz jest bardzo stabilne w działaniu. Całe rozwiązanie nie wymaga ponoszenia jakichkolwiek opłat licencyjnych, bez względu na liczbę i lokalizacje użytkowników końcowych. Aplikacja wykorzystuje bardzo wydajną i również darmową bazę danych MySQL oraz w 95% napisana jest w PHP, popularnym i znanym większości informatykom język programowania. Daje to dodatkową elastyczność dla klienta w zakresie modyfikacji aplikacji we własnym nawet zakresie.

Wdrożony w IP System Control CRM składa się z kilkunastu niezależnych modułów funkcjonalnych. Specjalnie na potrzeby klienta zrealizowane zostały wyspecjalizowane moduły pozwalającej na ewidencjonowanie prac projektowych i realizowanych inwestycji. Dużym wyzwaniem było oprogramowanie funkcjonalności zarządzania produktami i narzędziami. Cały system jest prosty w obsłudze, stabilny a co najważniejsze zapewnia dużą elastyczność i możliwość dalszej rozbudowy. W tej chwili system jest wdrożony w sześciu działach i pracuje na nim 18 osób, ale liczba użytkowników końcowych jest otwarta. 

„Co dla nas jest najważniejsze- jako klienta- to stały kontakt i bardzo dobra współpraca z firmą more7 w trakcie realizowania projektu. Wszelkie zmiany dokonywane w oprogramowaniu były niemalże „on-line” i nie mają negatywnego wpływu na pracę użytkowników oraz stabilność systemu. Duża elastyczność more7 Polska oraz szybkość dokonywanych zmian w systemie. To dobrze rokuje naszej dalszej współpracy przy innych projektach”- podsumowuje współpracę z more7 Adam Rogatka.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top