loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

IT Cube CRM w Romwit Polska Sp. z o.o.

Na początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie ROMWIT POLSKA Sp. z o.o.. Do użytku przekazano następujące moduły aplikacji: CRM, MAIL, PROJEKTY, RAPORTY, FORMULARZE, SMS, EKSTRANET.



Powyższy pakiet wraz z odpowiednimi modyfikacjami umożliwił realizację wszystkich procesów biznesowych związanych z ewidencjonowaniem danych dotyczących kontrahentów oraz historii kontaktów z nimi, prowadzeniem centralnej bazy danych dokumentów, zarządzaniem czasem pracy oraz usprawnieniem procesu kosztorysowania usług, przygotowywania ofert a także rozliczania pracowników.

Wdrożenie w firmie ROMWIT rozbite zostało na trzy etapy. W pierwszym etapie wdrożenia konsultanci ICsolutions, dokonali parametryzacji i konfiguracji systemu, tak aby Klient mógł przystąpić do wstępnego użytkowania produktu. Podczas tego etapu został zainstalowany system ITCube w wersji standardowej, przez co pracownicy mogli zapoznać się z podstawowymi elementami systemu. Równocześnie informatycy ICsolutions pracowali nad stworzeniem nowego modułu przeznaczonego do wykonywania kalkulacji usług firmy ROMWIT, na bazie których handlowcy będą sporządzać oferty. “Początkowo zleciłem stworzenie oprogramowania dedykowanego na potrzeby mojej firmy. Po pewnym czasie przekonałem się że stworzenie programu od zera jest procesem niezwykle skomplikowanym i czasochłonnym, a firma której zleciłem projekt nie poradziła sobie z jego realizacją. Dlatego też zdecydowałem się na wybór systemu ITCube CRM - gotowego rozwiązania, które zostało zmodyfikowane na moje potrzeby.” - wspomina Witold Sierszeński prezes ROMWIT POLSKA sp. z o.o.
Kolejny etap wdrożenia wiązał się z zainstalowaniem nowej funkcjonalności oraz rekonfiguracji systemu. Okazało się, iż należało doprecyzować strukturę grup oraz co za tym idzie model praw i uprawnień. W firmie ROMWIT istnieje bardzo wiele zespołów, których zakres kompetencji jest bardzo różny, więc konsekwentnie musiały mieć dostęp do innych części funkcjonalnych systemu. Etap drugi zakończył się szczegółowymi szkoleniami dla pracowników, po których w pełni potrafili korzystać z systemu ITCube CRM.

 

Etap trzeci dotyczył dopisywania nowych raportów oraz poszerzania oprogramowania o kolejne moduły. I tak firma ROMWIT dokupiła moduł SMS usprawniający pracę zdalną ekip serwisowych – pracownicy są powiadamiani o kolejnych zadaniach poprzez SMSy. Równocześnie w ROMWIT POLSKA został zainstalowany moduł EKSTARNET umożliwiający komunikację z zewnętrznymi Partnerami firmy. “Aktualnie jestem bardzo zadowolony z systemu ITCube CRM. Na szczególne uznanie zasługuje szybkość wprowadzania zmian funkcjonalnych, które były niezbędne do zaspokojenia moich niestandardowych wymagań. System ITCube CRM umożliwił mi zrezygnowania z kilku programów, dzięki czemu pracownicy nie muszą przełączać się pomiędzy aplikacjami, a ja uzyskałem kompletny obraz firmy.” - podkreśla właściciel firmy ROMWIT.

 

Charakterystyka klienta
ROMWIT POLSKA spółka z o.o. - specjalizuje się w kompleksowych usługach utrzymania czystości pomieszczeń, sprzątaniu wnętrz, obsłudze spotkań i konferencji, ochronie mienia. Firma obsługuje w ramach stałych umów około 100 klientów różnej wielkości na terenie całego kraju. Są wśród nich banki, biurowce, markety, zakłady przemysłowe.

 

Firma wdrażająca
ICsolutions to producent oprogramowania dla małych oraz średnich przedsiębiorstw. Istnieje od 1999 roku koncentrując się na produkcji internetowych oraz intranetowych rozwiązaniach biznesowych. Oferuje także usługi wdrożeniowe w zakresie oprogramowanie ITCube CRM.

Źródło: www.icsolutions.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top