Wielka fuzja Creative Innovation Group, Alatusa i Columbus IT

- Dzięki fuzji stajemy się największym partnerem i graczem na rynku rozwiązań biznesowych Microsoft w Polsce. Jako jedyni w tej chwili nie tylko dysponujemy pełnym portfelem systemów MBS klasy ERP, CRM i  zintegrowanych z nimi rozwiązań typu BI i narzędzi branżowych, ale też mając wieloletnie doświadczenie, znamy specyfikę rynków w Europie, Azji i Ameryce – mówi Manoj Nair, nowy prezes Columbus Polska, a do niedawna szef Creative Innovation Group.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Połączenie kapitałowe, nad którym prace prowadzono od początku tego roku objęło trzy firmy. Creative Innovation Group z Warszawy specjalizuje się we wdrożeniach Microsoft Dynamics AX w średnich i dużych firmach w Polsce. Oprócz tego, posiada bogate doświadczenie w projektach w Europie i Azji. Firma Alatus koncentruje się na wdrożeniach systemu Microsoft Dynamics NAV przeznaczonego dla sektora MSP. Columbus IT Partner zaś to światowy dostawca systemów informatycznych z biurami w 27 krajach. – Korzyści z fuzji, która jest odpowiedzią na   konsolidację rynku IT z jednej strony, a z drugiej na ekspansję rodzimych firm w kraju i za granicą, widoczne są gołym okiem. Firmy wreszcie doczekały się jednego i póki co jedynego dużego partnera Microsoftu w Polsce, który posiada pełną ofertę – wyjaśnia powody fuzji Manoj Nair

- Tymczasem na polskim rynku usług IT dominują integratorzy, którzy ze skromnym  portfelem specjalizują się we wdrożeniach w 2-3 branżach tylko w Polsce, ale realia są już inne - dodaje szef nowego Columbusa. Coraz więcej spółek otwiera nowe punkty sprzedaży, stawia lub przejmuje zakłady, co często wiąże się z inwestycją w innym podsektorze lub nowym kraju, który rządzi się własną specyfiką.

- Dlatego też klienci oczekują nie tylko pełnej i atrakcyjnej pod względem cenowym oferty przygotowanej z myślą o rozwijających się firmach, ale też mocnej drużyny konsultantów, którzy się uzupełniają i posiadają doświadczenie w wielu branżach w Polsce i za granicą. I tacy też jesteśmy dzięki fuzji polskiego zespołu CIG z duńskim Columbusem i doświadczonym teamem Alatusa – mówi Beata Roszykiewicz, dyrektor działu obsługi klienta w połączonej spółce.

Jako jedyny partner Microsoft, nowy ponad 50-osobowy Columbus Polska wdraża Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, a także najnowszy system Microsoft Dynamics CRM do obsługi klientów. Oprócz  tego firma oferuje pięć - zbudowanych w systemie MBS - rozwiązań dedykowanych: dla handlu detalicznego (Columbus Retail Suite), branży motoryzacyjnej (Columbus Car Solutions), farmaceutycznej i chemicznej (Columbus Pharma Suite), a także Targit Analysis Suite (hurtownia danych) oraz Columbus Service Manager dla sektora usługowego do obsługi pracowników fizycznych i organizacji obsługi producentów.

Portfel uzupełnia oprogramowanie ROADNET 5000 do optymalizacji zarządzania transportem i dystrybucją (producentem jest UPS LT, spółka światowej firmy UPS), wdrażany obecnie w polskich oddziałach Pepsi Co. i Nestle. W Polsce zaś nowy Columbus Polska zakończy niebawem wdrożenie systemu Microsoft Dynamics AX w Royal Collection i w firmie HDS, która zarządza salonami prasowymi InMedio i Relay.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top