Business Intelligence w Sukcesie

Olsztyńska firma Sukces, należąca do znanej grupy „AVANS AGD – RTV – Multimedia”- sieci sklepów RTV, AGD, Audio Wideo, rozpoczyna wdrożenie systemu klasy Business Intelligence - TARGIT. System umożliwi wszystkim menedżerom łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. sprzedaży, a co za tym idzie podejmowanie trafnych decyzji.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Firma kupiła system z licencjami dla 55 użytkowników wraz z serwerem umożliwiającym rozszerzenie liczby użytkowników do 100, MS SQL 2005 Server oraz usługi zaprojektowania i zbudowania hurtowni danych, a także pełnego szkolenia użytkowników. System ma być w pełni funkcjonalny przed gwiazdkowym szczytem zakupów.

System dostarczy i zainstaluje gdyńska firma Solemis Group S.A., znany dostawca nowoczesnych rozwiązań wspomagających zarządzanie, a jednocześnie jedyny przedstawiciel firmy TARGIT w Polsce.

. Solemis Group S.A. i olsztyńska firma Sukces sp. z o.o. należąca do Grupy AWANS AGD – RTV – MULTIMEDIA prowadzącej sieć sklepów RTV, AGD i Audio Wideo podpisały we wrześniu br. kontrakt na wdrożenie systemu klasy Business Intellignce – TARGIT – umożliwiającego łatwe analizowanie danych dostępnych w firmie i wspomagającego podejmowanie szybkich i racjonalnych decyzji.

Kontrakt obejmuje: sprzedaż licencji systemu TARGIT dla 55 użytkowników wraz z serwerem umożliwiającym późniejsze rozszerzenie liczby licencji do 100 użytkowników, roczny abonament na nowe wersje i wsparcie techniczne, a także zaprojektowanie i zbudowanie hurtowni danych oraz szkolenie użytkowników. Solemis sprzedał również licencje na Microsoft 2005 SQL Server.

„Na rynku AGD i RTV jest ogromna konkurencja i bardzo szybkie ruchy cen” – mówi Mariusz Kacprzycki, dyrektor sprzedaży w firmie Sukces, „Dla utrzymania konkurencyjność naszej oferty wobec klientów, musimy podejmować szybkie decyzje - planować różne promocje cenowe, zapewniać stałą dostępność towaru w sklepie  –  dzięki systemowi TARGIT, decyzje te będą oparte na dokładnej analizie danych jakie gromadzimy w naszych systemach ERP/CRM. Nie mam wątpliwości, że poprawią się dzięki temu wyniki finansowe naszej firmy, tym bardziej, że system będzie gotowy przed szczytem tegorocznych gwiazdkowych zakupów. Przewidujemy, że koszty zwrócą się nam już w ciągu 4 m-cy. ”

Źródło: www.solemis.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top