Technologia Business Intelligenc w PKO BP

TERADATATeradata Corporation dziś ogłosiła, że największy gracz na polskim rynku bankowym PKO Bank Polski wybrała technologię Teradata jako fundament dla stworzenia i wzmocnienia programu marketingowego związanego z lepszym wykorzystaniem danych przedsiębiorstwa. Zestaw zaawansowanych technologii umożliwi bankowi zintegrowanie danych ze wszystkich systemów banku dla poprawienia lojalności i wartości klienta.
Wdrożenie w PKO BP obejmuje bazę danych Teradata i Teradata Relationship Manager (TRM) rozwiązanie do zarządzania kampaniami marketingowymi. Ponadto Teradata zapewni szeroki zakres usług konsultingowych.

Współpraca z Teradata otwiera nowy rozdział w dziedzinie zarządzania sprzedażą w banku. Wierzę w to, że nowe narzędzia spowodują wzrost zarówno satysfakcji klienta jak i zwiększona wartość banku dla akcjonariuszy - powiedziała Katarzyna Durbajło-Andracka, dyrektor pionu sprzedaży detalicznej, PKO Bank Polski. Nie tylko będzie można przygotowywać więcej kampanii marketingowych, ale również można będzie robić to bardziej dokładnie i efektywniej. Implementacja systemu to ważny krok w wdrożeniu Strategii banku na lata 2010-2012.
To bardzo ważny nowy klient Teradata. Dostarczymy bankowi PKO BP rozwiązania najnowszej generacji do zarządzania kampaniami marketingowymi opartymi na modelach zaawansowanej analityki, wspierane przez sprawdzoną technologię i wdrożone przez doświadczonych ekspertów - powiedział Hermann Wimmer, prezes Regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Teradata Corporation. Nowe możliwości pozwolą bankowi opracować i zrealizować nowatorskie i bardziej spersonalizowane produkty i usługi, które lepiej zaspokoją oczekiwania klientów.
Wdrożenie nowych technologii Teradata umożliwi bankowi analizę zachowań nabywczych klientów, preferencji i kanałów kontaktu, dla stworzenia lepszego obrazu każdego klienta. Wyposażony w takie informacje bank zamierza zrealizować wysoce spersonalizowane oferty marketingowe finansowych produktów i usług. Technologie Teradata są tak zaprojektowane, aby umożliwić szybki wzrost wielostopniowych kampanii marketingowych dla wielu kanałow kontaktu z klientem z uwzględnieniem spersonalizowanych ofert.

Spersonalizowane oferty w przyszłości wygenerują wyższą sprzedaż niż oferty ogólne, a jednocześnie efektywnie wykorzystują środki marketingowe i zasoby budżetowe. Ułatwi to bankowi następne inicjatywy zmierzające do zwiększenia wskaźnika ilości produktu do klienta, zwiększenia przychodów oraz wskaźnika utrzymania dotychczasowych klientów.

Platforma ta również będzie wykorzystywana przez internetowe ramie grupy jakim jest Inteligo.

Źródło: www.terradata.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top