BizTech Konsulting czuwa nad „informatycznym zdrowiem” Centrum Medycznego LIM

BizTechBizTech Konsulting S.A. podpisał umowę na zarządzanie ogólnopolską infrastrukturą informatyczną oraz szkolenie pracowników Centrum Medycznego LIM.Umowa zawarta jest na czas nieokreślony i dotyczy: opieki nad serwerownią z macierzami dyskowymi i urządzeniami back'up-owymi, administrowania systemem TETA i bazą danych ORACLE, serwisu prewencyjnego i serwisu eksploatacyjnego, zapewnienia ciągłości pracy przez ew. dostarczanie sprzętu i rozwiązań zastępczych w przypadku awarii. Umowa obejmuje również świadczenie telefonicznej pomocy technicznej (tzw. help desk) oraz tradycyjnych i e-learningowych szkoleń dla pracowników CM LIM, korzystających z infrastruktury IT.


BizTech opiekuje się systemami informatycznymi CM LIM od lutego br. Opieką objęta jest cała, ogólnopolska infrastruktura informatyczna obejmująca placówki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Struktura informatyczna CM LIM jest największą, jaką mają w Polsce prywatne sieci medyczne.

Pod koniec stycznia BizTech Konsulting S.A. podpisał, na czas nieokreślony, umowę z Centrum Medycznym LIM na zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz szkolenie jej użytkowników końcowych.

Najważniejszym zadaniem BizTechu jest opieka nad sercem infrastruktury - serwerownią z macierzami dyskowymi i urządzeniami back'up-owymi.

Zarządzanie infrastrukturą informatyczną dotyczy wszystkich stanowisk komputerowych CM LIM
i obejmuje:
  • wykonywanie serwisu prewencyjnego czyli działania podejmowane w celu przeciwdziałania ewentualnym nieprawidłowościom w pracy sprzętu i oprogramowania oraz plany modernizacyjne w celu optymalizacji pracy infrastruktury informatycznej) 
  • wykonywanie serwisu eksploatacyjnego czyli usuwanie nieprawidłowości pracy sprzętu
     i przywrócenie pełnej funkcjonalności oprogramowania, w tym zapewnienie pomocy telefonicznej – tzw. help desk)
  • dostarczanie sprzętu zastępczego oraz rozwiązań zastępczych niezbędnych do zapewnienia ciągłości i prawidłowości funkcjonowania infrastruktury informatycznej

Zarządzanie sprzętem wchodzącym w skład infrastruktury informatycznej dotyczy całości sprzętu komputerowego wykorzystywanego przez CM LIM (komputery, notebooki, monitory, drukarki, elementy sieciowe, itp.) w placówkach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Wrocławiu.

Zarządzanie obejmuje również administrowanie systemem TETA i bazą Oracle.

Umowa precyzyjnie określa szybkość reakcji na zgłaszane problemy, dopuszczalny czas ew. przerwy w działaniu systemu itp. istotne dla klienta kwestie.

Przewidziane umową szkolenia dotyczyć będą poprawności korzystania z infrastruktury informatycznej, mogą być one prowadzone zarówno metodą tradycyjną, e-learningową czy mieszaną – dostosowywaną każdorazowo do potrzeb.

Nieprzerwane i sprawne informatyczne wspomaganie pracy naszych lekarzy i innego personelu medycznego jest z punktu widzenia naszych pacjentów bardzo istotnym elementem wysokiej sprawności i jakości naszej obsługi”, mówi Paweł Czesak, dyrektor IT w CM LIM. „Przykładowo, termin wizyty u każdego z pracujących u nas niemal 500 lekarzy, sprawdzić i zarezerwować można przez kontakt z CallCenter przez 24 godziny na dobę. Korzystanie z usług wyspecjalizowanej firmy - jaką jest BizTech – pozwala nam zagwarantować pełne bezpieczeństwo informatyczne bez konieczności utrzymywania własnego zespołu IT. My koncentrujemy się na pomocy medycznej, a BizTech zapewnia nam pomoc informatyczną.”
„Profilaktyka, ciągłość i doświadczenie jest w informatyce równie ważna jak w ochronie zdrowia i opiece medycznej”, mówi Sławomir Chabros, prezes BizTech Konsulting. „Cieszę się, że naszym doświadczeniem możemy wspomóc tak prężnie działającą sieć placówek medycznych rozsianych po kraju, która przywiązuje wagę nie tylko do jakości pomocy medycznej, ale i do jak największej sprawności organizacyjnej i łatwego dostępu do swoich usług – którego dziś już bez informatyki nie da się zapewnić.”

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top