Czy jest InForce dla Infor ?

INFOR - ERP, CRMInfor oraz salesforce.com ogłosiły dzisiaj, że Infor opracuje trzy aplikacje oparte na Force.com, firmowej platformie społecznościowej salesforce.com. Aplikacje InForce będą wykorzystywały możliwości zaplecza operacyjnego firmy w bezpośredniej obsłudze klienta, zapewniając współpracę między klientami i prowadząc do wzrostu danego przedsiębiorstwa. Ponadto, salesforce.com poczyniło inwestycję w systemy Infor, zgodnie z umową między firmami.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
W ramach umowy z salesforce.com Infor stworzy aplikacje oparte na Force.com: InForce Everywhere - która zintegruje dane ERP z Salesforce; InForce Order Management – do zarządzania zapytaniami, ofertami i zamówieniami; oraz InForce Marketing – wykorzystującą elementy Infor CRM Epiphany. Po przygotowaniu tych trzech aplikacji, Infor będzie opracowywał kolejne w oparciu o Force.com.
Pracownicy działów sprzedaży w dużej grupie klientów Infor z branży produkcyjnej potrzebują szybkiego i łatwego dostępu do ważnych danych o produktach i zamówieniach w naszych aplikacjach, i wszystko to znajdą w Salesforce – powiedział Charles Phillips, dyrektor generalny Infor. Ta umowa partnerska między naszymi firmami pomoże klientom skoncentrować się na budowaniu i sprzedawaniu lepszych produktów zamiast na konfigurowaniu baz danych, warstwy pośredniej, narzędzi BI czy dysków. Nasi klienci chcą zautomatyzowanych procesów w ciągu godzin czy dnia, a nie w ciągu miesięcy czy lat. Nie chcą już klasycznego projektu ERP „3-na-3” (3 lata, 300 milionów i 3 dyrektorów zarządzających). Potrzebują szybszych rezultatów.
Firmy przekształcające się w przedsiębiorstwa „społecznościowe” chcą nowych sposobów prowadzenia działalności – powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny w salesforce.com. Infor przyłącza się do nas w uznaniu tej transformacji i faktu, że musi ona dokonywać się na obszarze całej firmy.
InForce Everywhere będzie dostępne w bieżącym roku kalendarzowym i zapewni:
  • kompletny obraz faktur, kontaktów, ofert, dostaw, należności i zamówień wewnątrz całego przedsiębiorstwa,
  • podgląd zamówień z aplikacji Infor ERP,
  • dostęp do informacji o kliencie i transakcji z Salesforce Sales Cloud i Service Cloud za pomocą InForce Everywhere,
  • połączenie z ION, standardową platformą integracyjną Infor,
  • Salesforce Chatter, komunikator, który „uspołeczni” te wszystkie dane, umożliwiając efektywne i szybką komunikację poprzez np. profile społeczne, aktualizacje statusu i zasilanie w czasie rzeczywistym,
  • 700 pracownikom działu sprzedaży w Infor oraz ponad 800 partnerom handlowym możliwość oferowania pakietu Saleforce CRM ponad 75 000 klientów Infor.

InForce Order Management będzie:
  • wszechstronną aplikacją do zarządzania zapytaniami, zamówieniami i ofertami zbudowaną na Force.com,
  • aplikacją zintegrowaną z Salesforce CRM by dostarczać użytkownikom przejrzysty i dokładny obraz cenników i dostępności.
InForce Marketing będzie:
  • wszechstronnym systemem automatyzacji globalnego marketingu zbudowanym na Force.com,
  • zawierał możliwość zarządzania leadami oraz kampaniami przychodzącymi i wychodzącymi w integracji z Infor CRM Epiphany,
Źródło: www.infor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top