Oracle usprawnia podejmowanie decyzji o inwestycji w rozwój produktów

Aby pomóc przedsiębiorstwom zwiększać zwrot z inwestycji w innowacje, firma Oracle wprowadziła na rynek rozwiązanie Oracle Innovation Management, które pozwala systematycznie wyszukiwać, wybierać i inwestować we właściwe produkty oraz zarządzać całą ich ofertą.


 
Rozwiązanie to umożliwia oddolne wdrażanie innowacji, dzięki czemu wszystkie zainteresowane strony mogą uczestniczyć w procesach wymyślania i definiowania produktów. Jednocześnie pozwala decydentom przeprowadzać odgórną analizę konsekwencji finansowych i zapewnia im wgląd w ocenę trafności zmian w ofercie.

Rozwiązanie Oracle Innovation Management pozwala przedsiębiorstwom podejmować szybsze i lepiej uzasadnione decyzje, ułatwiając tworzenie i dopracowywanie koncepcji produktów oraz ich ocenę pod kątem kosztów i ryzyka, a także spełniania wymagań klienta oraz zgodności z celami projektowymi.

Korzystając z tego rozwiązania, przedsiębiorstwa mogą także definiować różne projekty z zakresu rozwoju produktów oraz zarządzać nimi w kontekście całej swojej oferty.

Aby dopełnić proces wprowadzania innowacyjnych zmian w ofercie produktów, zapewniono możliwość integracji rozwiązania Oracle Innovation Management z systemem Oracle Agile Product Lifecycle Management. Pomoże to uprościć procesy przekształcania koncepcji w szczegółowe projekty, prowadzenia prac rozwojowych i wdrażania do produkcji, zapewniając jednocześnie pełny wgląd w stan realizacji projektu.

Oracle Innovation Management to nowy element oferty rozwiązań do zarządzania łańcuchem wartości produktów Oracle (Oracle Product Value Chain). Rozwiązanie to oferuje pełny wgląd w innowacyjne zmiany w ofercie produktów, zapewniając przedsiębiorstwom następujące możliwości:
  • Opracowanie i wdrożenie procesu wprowadzania innowacji zasilanego przez ciągły strumień wartościowych pomysłów, które można przekształcić w zyskowne produkty.
  • Analiza wpływu alternatywnych scenariuszy inwestycyjnych na realizację celów biznesowych, takich jak przychody, koszty, zysk i ograniczenia w zasobach, aby zapewnić najlepsze możliwości komercjalizacji inwestycji.
  • Określanie wymagań stawianych produktom, co pozwoli przekształcać pomysły na koncepcje i produkty, które spełniają określone wcześniej kryteria warunkujące osiągnięcie sukcesu.
  • Opracowywanie koncepcji produktów i alternatywnych podejść do spełniania wymagań stawianych produktom oraz analiza pod kątem łańcucha dostaw produktów i wskaźników kosztowych.
  • Zwiększenie wydajności oraz obniżenie kosztów rozwoju produktów osiągnięte dzięki strategicznej możliwości koncentrowania się na mniejszej liczbie lepszych produktów, zgodnych ze strategiami rozwoju działalności biznesowej przedsiębiorstwa.
Źródło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top