Teradata Customer Interaction Manager teraz w chmurze

Specjaliści ds. marketingu oczekują dziś rozwiązań pozwalających połączyć rozproszone źródła danych dotyczących klientów i umożliwiających płynne nawiązanie konwersacji z odbiorcami za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów.

 
Oprogramowanie Customer Interaction Manager to kompleksowe rozwiązanie wykorzystywane przez specjalistów odpowiedzialnych za marketing wielu wiodących marek do analizowania informacji o klientach, segmentacji odbiorców, automatyzacji obsługi zdarzeń prowadzących do budowania w czasie rzeczywistym znaczącego, mierzalnego zaangażowania klientów, a także ujednolicania dialogu prowadzonego z klientami za pośrednictwem wielu, różnego rodzaju kanałów komunikacji. Marketerzy wyposażeni w narzędzia pozwalające podejmować lepsze, zorientowane na osiąganie wartości, decyzje oparte na faktycznych lub prognozowanych oczekiwaniach i potrzebach klientów – oraz interesach organizacji jako całości – są w stanie lepiej wykorzystywać budżety marketingowe oraz systematycznie podnosić wyniki.

Jako kluczowy element oferty rozwiązań Integrated Marketing Management (IMM) firmy Teradata, oprogramowanie Customer Interaction Manager pełni rolę centralnego narzędzia pomagającego marketerom podejmującym decyzje w oparciu o dane, czerpać szerszą wiedzę z dostępnych informacji, maksymalizować wartość relacji z klientami i napędzać wzrosty przychodów. Za sprawą tego, wykorzystującego możliwości chmury obliczeniowej, rozwiązania, odpowiednie raporty są dostępne dla wszystkich użytkowników w organizacji w każdym momencie i z dowolnego miejsca, co przyczynia się do zwiększenia elastyczności wszystkich szczebli procesu marketingu.
Overstock.com w oparciu o szeroko zintegrowane rozwiązania Teradata realizuje strategię marketingu big data na szeroką, światową skalę - powiedział Mike Breitenbeker, menedżer rozwiązań Data Warehouse Applications w firmie Overstock.com. Oprogramowanie Teradata Customer Interaction Manager pozwalając na stworzenie działającego w czasie rzeczywistym zintegrowanego środowiska marketingowego, odgrywa kluczową rolę w realizacji tej strategii i pomaga w spójny sposób angażować klientów za pomocą najbardziej sensownych środków.
Poza wymienionymi, powszechnymi korzyściami inni, wykorzystujący oprogramowanie Customer Interaction Manager klienci firmy Teradata osiągnęli:
  • Wzrost rentowności klienta o 50%; 
  • Wzrost wskaźników konwersji kampanii o 20%;
  • Wzrost efektywności kampanii o 35%.

Siła swobodnego dostępu do danych, analizy predykcyjnej oraz wizualizacji

Za sprawą nowych, wbudowanych mechanizmów analizy predykcyjnej oraz funkcji pozwalających na swobodny dostęp do danych, specjaliści ds. marketingu są w stanie lepiej zrozumieć zachowania i preferencje klientów – także w obszarze kanałów i metod komunikacji pozwalających osiągnąć najwyższy stopień personalizacji komunikatów marketingowych. Dysponując tego typu informacjami marketerzy wiedzą z kim, kiedy i jakim sposobem się kontaktować oraz jakiego rodzaju oferty kierować do poszczególnych klientów, podnosząc tym samym efektywność kampanii. Dodatkowo, za sprawą rozbudowanych, wbudowanych w oprogramowanie Customer Interaction Manager mechanizmów wizualizacji, wyniki kampanii są doskonale widoczne, zrozumiałe i aktualizowane na bieżąco.
Ze względu na szeroką skalę integracji z innymi rozwiązaniami firmy Teradata, oprogramowanie Customer Interaction Manager jest idealnym narzędziem dla marketerów poszukujących lepszych sposobów budowania interakcji z klientami. Jest to rozwiązanie właściwe dla ciągle rozwijających się oraz planujących ekspansję organizacji i może być wykorzystywane zarówno w największych przedsiębiorstwach, jak i w firmach średniej wielkości,” powiedział Gonzalo Hidalgo, dyrektor generalny zespołu IMM/Customer Interaction Management w firmie Teradata. „Oprogramowanie Customer Interaction Manager, które stanowi kluczowy element architektury Teradata Unified Data Architecture, jest furtką do integracji danych o klientach oraz wykorzystania platformy Teradata Big Data Discovery. Dzięki połączeniu analityki predykcyjnej, rozwiązań wspomagających bieżące operacje marketingowe i wykorzystaniu założeń marketingu przychodzącego, funkcji wspierających podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym, a także mechanizmów komunikacji i raportowania, jedynie Teradata jest w stanie zintegrować informacje powstające w toku realizacji kampanii wykorzystujących klasyczne oraz internetowe kanały i zapewnić pełny wgląd we wszystkie interakcje z klientami.
Wiodąca firma analityczna Gartner nieprzerwanie od ośmiu lat pozycjonuje firmę Teradata wśród Liderów zestawienia „Magic Quadrant for Multi-Channel Campaign Management (MCCM)”. W podsumowującym ranking z 2013 roku raporcie firmy Gartner stwierdzono, „Liderzy konsekwentnie osiągają lepsze od konkurentów wyniki w zakresie efektywności zarządzania zarówno prostymi, jak i złożonymi kampaniami marketingowymi, a także obsługi nowoczesnych kanałów marketingu cyfrowego. Charakteryzuje ich duża rozpoznawalność, silna pozycja rynkowa, duża dynamika rozwoju oraz strategiczna wizja rozwoju w obszarze systemów wspierających zarządzanie kampaniami marketingowymi.”

Dostępność

Rozwiązanie Teradata Customer Interaction Manager jest powszechnie dostępne dla użytkowników z całego świata. Poszczególne moduły są licencjonowane w sposób niezależny, co przekłada się na zwiększenie elastyczności oraz swobody wyboru kompleksowych funkcjonalności z obszaru zarządzania kampaniami marketingowymi. Rozwiązanie jest w całości oparte na powszechnie wykorzystywanych, ustandaryzowanych technologiach, oferuje prosty w użyciu, intuicyjny interfejs, obsługuje pochodzące z dowolnych źródeł dane, działa w oparciu o liczne architektury bazodanowe, a także w modelu chmurowym. Zarówno komponenty środowiska aplikacyjnego, jak i baza danych klientów mogą być dostarczane ze zdalnego centrum danych gwarantującego wysoki poziom bezpieczeństwa lub też mogą zostać uruchomione w ramach infrastruktury klienta. W skali globalnej dostępna jest również szeroka oferta usług.

Źródło: Teradata

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top