loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Co pomaga samorządom utrzymać dyscyplinę budżetową?

WNP.PLZe względu na rosnące wymagania w zakresie dyscypliny budżetowej, samorządy terytorialne powinny inwestować w narzędzia do analiz finansowych i zarządzania budżetem – uważa Tomasz Dorf, dyrektor sprzedaży do segmentu administracji lokalnej Microsoft Polska.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Jak wskazuje nasz rozmówca, zrobił to chociażby Urząd Miasta Szczecin, który zbudował pełen system ERP wykorzystując Microsoft Dynamics i SQL Server, dzięki czemu kadra zarządzająca ma bieżący dostęp do codziennie aktualizowanych raportów finansowych, które zawierają dane o realizacji najważniejszych celów budżetowych.

zisiaj urzędy posiadające sprawne systemy analiz finansowych mogą precyzyjnie identyfikować procesy wymagające optymalizacji, bezpośrednio wpływające na stan budżetu – wyjaśnia Tomasz Dorf. - Jednocześnie, w celu kontynuowania inwestycji przy założonych poziomach deficytu budżetowego, samorządy powinny poszukiwać dodatkowych źródeł przychodów, a wiec konieczny jest rozwój systemów obsługi mieszkańców i przedsiębiorców.
Przykładem takiego wdrożenia jest z kolei Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, czyli system umożliwiający kontakt mieszkańcom czy przedsiębiorcom o każdej porze dnia, dowolnym kanałem - mailem, telefonicznie czy bezpośrednio w urzędzie.
System taki pozwala zbudować także ranking potrzeb przedsiębiorców i mieszkańców, identyfikując potencjalne źródła przychodów i ukierunkować dalsze inwestycje samorządowe – mówi przedstawiciel Microsoft. - Jednocześnie centrum kontaktu z mieszkańcami zapewni właściwy poziom obsługi klientów, będących usługobiorcami samorządów, jak np. w przypadku umów na wywóz śmieci.
W Polsce jest już kilka przykładów trwających w samorządach projektów budowy takich centrów.
Oczywiście musimy też pamiętać o zwiększaniu produktywności pracowników samorządów, ponieważ ilość świadczonych przez samorządy usług rośnie zdecydowanie szybciej niż zatrudnienie, a więc narzędzia do komunikacji i pracy grupowej, nabierają jeszcze większej wartości w samorządach.
Źródło: www.wnp.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top