Accenture utworzyło pierwsze Centrum Innowacji na potrzeby Customer Intelligence

Accenture utworzyło pierwsze Centrum Innowacji (z ang. Center of Excellence, CoE) na potrzeby Customer Intelligence – oprogramowania SAS wspomagającego klientów w obszarze analityki i marketingu. Zespół Centrum Innowacji składający się ze specjalistów ds. marketingu i technologii, wspólnie z ekspertami SAS, wspiera firmy w rozwoju sprzedaży za sprawą inteligencji stosowanej w czasie rzeczywistym, która umożliwia stworzenie spersonalizowanego “customer experience”. Grupa ekspertów pomaga także klientom w szybszym i efektywniejszym przeprowadzaniu kampanii marketingowych.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Centrum stosuje rozwiązania z obszaru analityki, wykorzystując kontekstualne dane klientów, pozyskane na wielu kanałach i wspierane modelowaniem predyktywnym, aby określić nowe źródła przychodów dla firm.

Wdrożenie rozwiązania Accenture dla SAS niesie za sobą szereg wymiernych korzyści biznesowych. Warto wymienić dwa przykłady zastosowania wyżej wymienionej technologii:
 
  • Jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Europie zwiększyła skuteczność swoich kampanii marketingowych, mających na celu pozyskanie i utrzymanie klientów, o prawie 50%. 
  • Polski bank, który współpracował z centrum przy wdrażaniu analityki bazującej na zdarzeniach i przygotowywaniu w czasie rzeczywistym ofert kontekstualnych, zwiększył o 9% sprzedaż kluczowego produktu, w ciągu sześciu miesięcy.
Kolejne warte podkreślenia typy projektów z obszaru Customer Intelligence, zrealizowane do tej pory przez CoE, to automatyzacja procesów marketingowych, włączenie funkcji modelowania predyktywnego w działania marketingowe klientów oraz monetyzacja danych, w celu generowania nowych źródeł przychodów.
Współcześni konsumenci oczekują od firm coraz więcej, w szczególności indywidualnie spersonalizowanego sposobu współpracy. – komentuje Tomasz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Accenture w Polsce. Organizacje muszą wykorzystywać rozwiązania „new intelligence” w swoich działaniach marketingowych, które umożliwiają prawdziwą personalizację. Ludzie oczekują doświadczeń dopasowanych do ich osobistych preferencji i potrzeb. Centrum Innowacji Accenture specjalizujące się w Customer Intelligence i pomaga naszym klientom wykorzystać wartość ukrytą w danych marketingowych, co przekłada się na rozwój ich organizacji poprzez oferowanie nowej wartości dla konsumentów. – dodaje Tomasz Grabowski.
Accenture to nasz pierwszy partner, z którym stworzyliśmy centrum specjalizujące się w oprogramowaniu SAS Customer Intelligence, które oferuje klientom najwyższą jakość usług, elastyczne podejście i krótszy czas dotarcia na rynek, dzięki nowym rozwiązaniom analitycznym. SAS i Accenture tworzą duet o ogromnym potencjale i mają na swoim koncie długotrwałą, udaną współpracę. Jestem podekscytowany możliwościami dalszego wspólnego rozwijania tej współpracy, z korzyścią dla naszych klientów. – podsumowuje Russ Cobb, Wiceprezes SAS w obszarze Global Alliances & Channels.
Accenture posiada obecnie dziesięć Centrów Innowacji, zatrudniających wyspecjalizowanych ekspertów SAS na całym świecie. Firmy SAS i Accenture współpracują ze sobą od ponad 15 lat i zrealizowały wspólnie przeszło 350 projektów dla klientów. Zespół Accenture Applied Intelligence zatrudnia w tym momencie 2500 konsultantów – ekspertów w obszarze SAS na całym świecie.

Źródło: ACCENTURE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top