CRM GigaCon - 2013
16 kwietnia 2013 r., Warszawa, Hotel Courtyard
Spotkanie poświęcone będzie najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Uczestnicy spotkania będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.
Proponujemy następujący zakres tematyczny:
Proponujemy następujący zakres tematyczny:
- System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
- Social CRM Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce CRM w modelu Cloud
- Call Center w rozwiązaniach CRM
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI Mobilny CRM
- Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM
Na konferencję zapraszamy:
- kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
- osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
- kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
- analityków danych o klientach oraz sprzedaży
- osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
- administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.
Zapraszamy!