CRM GigaCon - 2013

16 kwietnia 2013 r., Warszawa, Hotel Courtyard
 
Spotkanie poświęcone będzie najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Uczestnicy spotkania będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.

Proponujemy następujący zakres tematyczny:
  • System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
  • Social CRM Zarządzanie projektami CRM
  • Integracja systemów CRM i ERP
  • Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
  • E-business, E-commerce CRM w modelu Cloud
  • Call Center w rozwiązaniach CRM
  • Outsourcing CRM
  • Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI Mobilny CRM
  • Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

Na konferencję zapraszamy:
  • kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
  • osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
  • kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
  • analityków danych o klientach oraz sprzedaży
  • osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
  • administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

Zapraszamy!

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top