multitrainMOBILE TECHNOLOGY – NOWY WYMIAR SPRZEDAŻY W TERENIE

25 lipca 2013 r., Warszawa, Centrum Bankowo – Finansowe

Rynek rozwiązań mobilnych w Polsce
  • Mobile w handlu – czy rozwiązania mobilne wspierają sprzedaż?
  • Rozwiązania wspomagające mobilną sprzedaż 
- przegląd rozwiązań dostępnych na rynku 
- wady i zalety rozwiązań mobilnych
- wpływ na jakość, efektywność i wydajność mobilnego pracownika
- wpływ na wizerunek firmy
  • Rozwiązania do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych
- przegląd rozwiązań dostępnych na rynku
- bieżąca komunikacja na poziomie kierownik-pracownik/zespół
- bieżące zarządzanie pracownikami terenowymi
- dostęp do danych, raportów, analiz, dostęp do informacji w terenie 
  • Rozwiązania zapewniające obsługę i wsparcie sprzedaży u Klienta:

    - rozwiązania Unified Communications

    - mobilny CRM
    
- płatności mobilne
- systemy do obsługi magazynu
    
- systemy księgowe

    - drukarki mobilne
  • Urządzenia mobilne: palmtopy, tablety, smartfony, telefony komórkowe, MDA, notebooki, pocket PC, przenośne urządzenia do nawigacji satelitarnej GPS
  • Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych: który jest lepszy?
  • Szerokopasmowe sieci mobilne i ich możliwości
  • Rozwiązania typu:
    - Mobile Device Management (MDM)
    - Mobile Applications Management (MAM)
    - Mobile Content Management (MCM)
    - Mobile Email Management (MEM)
  • Aplikacje biznesowe i dedykowane wspomagające pracę w terenie
  • Bezpieczeństwo aplikacji i urządzeń mobilnych oraz bezpieczeństwo danych
  • Jak zatrzymać klienta?
    
- mobilne aplikacje dla programów lojalnościowych
    
- marketing mobilny

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

FORMULARZ REJESTRACYJNY

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top