MOBILE TECHNOLOGY – NOWY WYMIAR SPRZEDAŻY W TERENIE
25 lipca 2013 r., Warszawa, Centrum Bankowo – Finansowe
Rynek rozwiązań mobilnych w Polsce
- Mobile w handlu – czy rozwiązania mobilne wspierają sprzedaż?
- Rozwiązania wspomagające mobilną sprzedaż - przegląd rozwiązań dostępnych na rynku - wady i zalety rozwiązań mobilnych - wpływ na jakość, efektywność i wydajność mobilnego pracownika - wpływ na wizerunek firmy
- Rozwiązania do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych - przegląd rozwiązań dostępnych na rynku - bieżąca komunikacja na poziomie kierownik-pracownik/zespół - bieżące zarządzanie pracownikami terenowymi - dostęp do danych, raportów, analiz, dostęp do informacji w terenie
- Rozwiązania zapewniające obsługę i wsparcie sprzedaży u Klienta:
- rozwiązania Unified Communications
- mobilny CRM
- płatności mobilne - systemy do obsługi magazynu
- systemy księgowe
- drukarki mobilne - Urządzenia mobilne: palmtopy, tablety, smartfony, telefony komórkowe, MDA, notebooki, pocket PC, przenośne urządzenia do nawigacji satelitarnej GPS
- Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych: który jest lepszy?
- Szerokopasmowe sieci mobilne i ich możliwości
- Rozwiązania typu:
- Mobile Device Management (MDM)
- Mobile Applications Management (MAM)
- Mobile Content Management (MCM)
- Mobile Email Management (MEM) - Aplikacje biznesowe i dedykowane wspomagające pracę w terenie
- Bezpieczeństwo aplikacji i urządzeń mobilnych oraz bezpieczeństwo danych
- Jak zatrzymać klienta?
- mobilne aplikacje dla programów lojalnościowych
- marketing mobilny
Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY
*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*