MultiTrain logo 574x140Jaki klient taka komunikacja
Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta

21 maja 2014 r., Warszawa


Współczesne realia weryfikują nie tylko nasze podejście do do sprzedaży, ale również sposób i narzędzia komunikacji z Klientem. Żadne liczące się przedsiębiorstwo nie czeka biernie i weryfikuje, w jaki sposób usprawnić procesy komunikacyjne oraz jakie technologie wykorzystać, celem poprawy istniejącego stanu rzeczy.

Jeśli należą Państwo do tego grona, serdecznie zapraszamy do dyskusji z innymi!

Już 21 maja br. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona komunikacji z Klientem, podczas której będziemy mówić o nowoczesnych kanałach, trendach oraz narzędziach usprawniających kontakt.

Proponowana tematyka:

  • współczesny Klient - jego zachowania i oczekiwania
  • trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
  • istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
  • zmiana w podejściu do komunikacji z klientem
  • zmiana w podejściu do komunikacji z klientem
  • narzędzia służące usprawnieniu komunikacji:
    - ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
    - rozwiązania komunikacji głosowej
    - interaktywna komunikacja multimedialna
    - systemy telekomunikacyjne
    - rozwiązania contact center i call center
  • komunikacja „w chmurze"
  • rozwiązania sprzętowe i akcesoria
  • komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych
  • bezpieczeństwo i ochrona danych


Na konferencję zapraszamy osoby zarządzające działami:

  • Call Center, Contact Center,
  • Marketingu i Sprzedaży,
  • IT / Integracji Systemów
  • Komunikacji

a także

kadrę zarządzającą pracownikami zdalnymi, pracownikami korzystającymi z urządzeń komunikacyjnych

Udział jest BEZPŁATNY dla ww. osób

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Udział jest płatny(*): dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług IT, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 PLN + 23% VAT.

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top