Jaki klient taka komunikacja
Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
21 maja 2014 r., Warszawa
Współczesne realia weryfikują nie tylko nasze podejście do do sprzedaży, ale również sposób i narzędzia komunikacji z Klientem. Żadne liczące się przedsiębiorstwo nie czeka biernie i weryfikuje, w jaki sposób usprawnić procesy komunikacyjne oraz jakie technologie wykorzystać, celem poprawy istniejącego stanu rzeczy.
Jeśli należą Państwo do tego grona, serdecznie zapraszamy do dyskusji z innymi!
Już 21 maja br. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona komunikacji z Klientem, podczas której będziemy mówić o nowoczesnych kanałach, trendach oraz narzędziach usprawniających kontakt.
Proponowana tematyka:
- współczesny Klient - jego zachowania i oczekiwania
- trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
- istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
- zmiana w podejściu do komunikacji z klientem
- zmiana w podejściu do komunikacji z klientem
- narzędzia służące usprawnieniu komunikacji:
- ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
- rozwiązania komunikacji głosowej
- interaktywna komunikacja multimedialna
- systemy telekomunikacyjne
- rozwiązania contact center i call center - komunikacja „w chmurze"
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych
- bezpieczeństwo i ochrona danych
Na konferencję zapraszamy osoby zarządzające działami:
- Call Center, Contact Center,
- Marketingu i Sprzedaży,
- IT / Integracji Systemów
- Komunikacji
a także
kadrę zarządzającą pracownikami zdalnymi, pracownikami korzystającymi z urządzeń komunikacyjnych
Udział jest BEZPŁATNY dla ww. osób
Udział jest płatny(*): dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług IT, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 PLN + 23% VAT.