BMSJAKOŚĆ W CALL/CONTACT CENTER

10 grudnia 2014 r., Warszawa, Hotel Sheraton



Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w Spotkaniu praktyków z wieloletnim doświadczeniem Contact Center. To wydarzenie będzie w całości poświęcone zagadnieniom dotyczących Jakości w CC. Będzie to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami na rynku CC w ostatnim czasie.

W roli prelegentów pojawią się wybitni eksperci jak i wieloletni praktycy z takich firm jak: mBank, Alior Bank, P4 i Plus Bank

Na spotkaniu poruszymy tematy:
  • Jakość czy jakoś? - jak monitorować poziom obsługi w Contact Center
  • Jak trenować jakość? Budowanie zespołu jakości oraz pomiar jakości szkoleń na przykładzie Contact Center Alior Banku
  • Customer Obsessed - w jaki sposób możemy pozytywnie się wyróżnić na tak konkurencyjnym rynku?
  • Mierniki jakości jako motywatory i demotywatory - warsztat

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top