EXACT ułatwia pracę zdalną dzięki nowym aplikacjom

EXACTFirma Exact prezentuje HR Self Service app – aplikację, dzięki której każdy pracownik może zdalnie wykonywać służbowe obowiązki. Oferta firmy poszerzyła się także o aplikacje dedykowane sprzedawcom, konsultantom i project managerom.


{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
By wesprzeć biznesowych użytkowników w kontrolowaniu czasu pracy i zadań, bez względu na miejsce przebywania, Exact przygotował cztery specjalne aplikacje: CRM app, Expense app, HR Self Service app i Field Service app. Dwie z nich są już dostępne i gotowe do pobrania.

HR Self Service app

HR Self Service app pozwala na dostęp do wszystkich informacji pracowniczych, np. gdy pracownik potrzebuje wziąć wolny dzień, sprawdzić ostatnią wypłatę lub ocenę swojej pracy, może znaleźć te dane w jednym miejscu. Również za pomocą jednego kliknięcia może poinformować managera np. o chorobie. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z oprogramowaniem iOS (App Store) oraz Android (Google Play Store).

CRM app

CRM app jest niezbędnym wsparciem dla każdego managera. Daje możliwość bezpośredniego dostępu do informacji w każdym miejscu i o każdej porze. Za pomocą aplikacji można sprawdzić takie rzeczy jak kontakt do klienta, terminy spotkań, przebieg dotychczasowej współpracy i wszystkie potrzebne dokumenty. Użytkownik ma zawsze pod ręką listę zadań do wykonania i w każdej chwili może z łatwością przełączyć się do swojego kalendarza. CRM app zawiera przejrzyście przedstawione informacje niezbędne w pracy przedstawiciela handlowego. Integracja z Twitterem i LinkedIn oznacza również gwarancję dostępu do najświeższych informacji z zewnętrz. Umożliwia szybki dostęp do najbardziej aktualnych danych o kliencie. CRM app to obowiązkowa aplikacja dla handlowców, konsultantów i managerów zarządzających projektami. Dostępna jest na Iphonea i iPada (App Store). Wersja na Androida dostępna będzie w sierpniu.

Źródło: www.exact.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top