Firma Comarch podpisała kontrakt z Grupą KRUK, liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, na wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Field Service Management. Rozwiązanie to inteligentnie automatyzuje rozdzielanie zadań dla pracowników terenowych Grupy.


 
Platforma Field Service Management pozwala na centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych i sprawdza się wszędzie tam, gdzie koordynacja pracy rozproszonego personelu ma kluczowy wpływ na efektywność prowadzenia biznesu. System tworzy kalendarze dostępności pracowników i ich dzienne harmonogramy, przypisuje odpowiednie zadania do odpowiednich osób, umożliwia wizualizację aktualnego rozmieszczenia zasobów ludzkich i technicznych znajdujących się poza firmą.

Pracownicy objęci systemem mają dostęp do niego za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co pozwala im na przeglądanie i aktualizowanie szczegółów zadań w czasie rzeczywistym. Jak podkreśla Piotr Maciejewski, Key Account Manager w sektorze Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch, dzięki Field Service Management pracownik może rozpocząć swój dzień z aktualnego miejsca pobytu bez konieczności dojazdu do biura, a koordynator – na bieżąco reagować na wypadki losowe, jak np. nieobecność klienta w ustalonym miejscu i terminie.
Jesteśmy przekonani, że korzystając z naszego rozwiązania grupa Kruk osiągnie wiązany z nim cel: wzrost produktywności w zakresie realizacji prac w terenie przy utrzymaniu wysokiej jakości obsługi klienta. Dzięki optymalnemu harmonogramowaniu, Field Service Management jest w stanie tak ułożyć dany plan pracy, aby jego wykonaniem zajęły się osoby najbardziej kompetentne i znajdujące się najbliżej danego zgłoszenia – mówi Szymon Uczciwek, Dyrektor Consultingu w Comarch Technologies.
Spodziewamy się, że dzięki wdrożeniu platformy Field Service Management będziemy mogli jeszcze lepiej planować spotkania z naszymi klientami w terenie. To ważny aspekt dla naszych doradców terenowych. Ponadto nasi klienci bardzo doceniają osobiste spotkania, na których mogą ustalić dogodne warunki spłaty swojego zadłużenia w ratach dopasowanych do ich finansowych możliwości - tłumaczy Justyna Sznober-Polańska z Grupy KRUK.
Podpisanie tego kontraktu ma dla nas szczególne znaczenie, bo będziemy pracować dla kluczowego gracza w obszarze windykacji i obrotu wierzytelnościami. To kolejny sukces naszego zespołu - wcześniej dzięki temu samemu systemowi podnieśliśmy efektywność działów operacyjnych oraz jakość obsługi klienta w towarzystwie ubezpieczeniowym Warta – podsumowuje Przemysław Drzymała, Dyrektor Sprzedaży sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia w Comarch.
Grupa KRUK zarządza wierzytelnościami banków, pośredników kredytowych, firm ubezpieczeniowych i leasingowych, telefonii stacjonarnych i komórkowych, telewizji kablowych, platform cyfrowych oraz firm z sektora FMCG. Grupa prowadzi działalność na rynku polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim oraz niemieckim. Jej celem strategicznym na lata 2015–2019 jest osiągnięcie pozycji jednej z trzech największych firm w swojej branży w Europie pod względem zysku netto.

Źródło: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top