Istniejąca od 30 lat na polskim rynku spółka Simple SA wprowadza do oferty rozwiązanie umożliwiające kontrolę nad jakością pracy zdalnej – system STARTSTOP. Proponowane narzędzie ma za zadanie pomóc firmom w zwiększeniu efektywności działań w trybie home office, usprawnić realizację zleconych zadań oraz weryfikować rzeczywisty czas poświęcony na wykonanie zleconych przez przełożonego prac.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Simple SA to spółka oferująca wdrożenia systemów ERP, HCM, CRM, BI, WorkFlow oraz systemów dziekanatowych i medycznych (HIS). Firma do aktualnego portfolio produktów dołączyła nowe rozwiązanie, jakim jest system STARTSTOP – narzędzie umożliwiające organizowanie pracy zdalnej dla pracowników. Oferowane rozwiązanie ułatwia zarządzanie zadaniami oraz rejestruje czas ich trwania. Dodatkowo pozwala mieć kontrolę nad rozproszonym, pracującym zdalnie zespołem.

Bieżące wydarzenia spowodowane panującą w kraju i za granicą pandemią zobligowały nas do zaproponowania nowych rozwiązań dla obecnych i przyszłych klientów. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację spowodowaną koronawirusem oraz przeniesienie większości zespołów w tryb pracy zdalnej, prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi przedsiębiorstwom ten rodzaj pracy. STARTSTOP to system wspierający procedurę home office będący odpowiedzią na obecne potrzeby przedsiębiorstw – mówi Rafał Wnorowski, prezes Simple SA.


Proponowane przez Simple SA rozwiązanie umożliwia efektywne zorganizowanie pracy zdalnej, zarządzanie zleconymi zadaniami oraz nadzorowanie pracowników w trybie home office. Dodatkowo system STARTSTOP pozwala uniknąć zagrożeń, z jakimi może wiązać się wykonywanie obowiązków służbowych z domu – tzn. obniżenie jakości i wydajności, problemy w komunikacji między współpracownikami, obawy klientów o współpracę oraz nierzetelne rozliczanie się z powierzonych zadań.

System STARTSTOP pozwala uniknąć chaosu związanego z wysłaniem większości pracowników w tryb pracy zdalnej. Nadrzędną cechą rozwiązania jest pomoc firmom w uchronieniu się przed dezorganizacją oraz umożliwienie ciągłej realizacji wysokiej jakości zadań, co ma wpływ na sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstw. Do korzystania z systemu STARTSTOP wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu, tzn. laptop, tablet lub telefon. Dodatkowo system wyposażony jest w aplikację desktopową oraz moduł activity tracker. Korzystanie z oferowanego rozwiązania jest łatwe i intuicyjne zarówno dla pracowników, jak i ich przełożonych – podkreśla Wnorowski.


Wg najnowszych badań 2,5 mln Polaków pracuje w branżach, w których zadania można wykonywać zdalnie . Proponowane przez Simple SA rozwiązanie pozwala uniknąć problemów związanych z organizacją pracowników i ich efektywnością.

Źródło: www.simple.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top