Rozwiązanie IFS umożliwi ponad 1000 serwisantom na całym świecie maksymalnie zwiększyć wydajność oraz zminimalizować koszty związane z cyklem życia składników majątku.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, informuje, że ANDRITZ, jeden z największych na świecie dostawców instalacji przemysłowych, wyposażenia, a także usług serwisowych dla branży hydroenergetycznej, celulozowej i papierniczej, przetwórstwa metali oraz stalowej, wdroży rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) w swoich placówkach na całym świecie.

Notowana na giełdzie spółka ANDRITZ z siedzibą w Grazu w Austrii zatrudnia około 26 000 osób w ponad 250 lokalizacjach w 40 krajach. Główne zadania serwisantów firmy ANDRITZ obejmują obsługę techniczną i naprawy, a także dostarczanie i montaż części zamiennych. Firma oferuje również audyty, modernizacje i udoskonalenia procesów, aby pomóc klientom w osiągnięciu najwyższej dostępności i wydajności aktywów i instalacji przez cały okres eksploatacji.

Dzięki cyfryzacji i automatyzacji jej globalnych operacji serwisowych, IFS FSM umożliwi firmie ANDRITZ ujednolicenie i optymalizację procesów, a także dalsze podniesienie wydajności jej serwisantów w zakresie obsługi technicznej, napraw, gospodarki częściami zamiennymi i in. Rozwiązanie IFS umożliwi serwisantom zgłaszanie wszystkich zadań na miejscu za pomocą urządzenia mobilnego oraz uzyskanie zatwierdzenia przez klienta swoich czynności i związanych z nimi kosztów natychmiast po ich wykonaniu.

Rozwiązanie IFS FSM zostanie zintegrowane z istniejącym systemem SAP firmy oraz z innymi rozwiązaniami z zakresu CRM i zarządzania dokumentacją. Pierwsze wdrożenie IFS FSM zaplanowano na koniec 2018 roku. Po jego zakończeniu ponad 1000 serwisantów będzie korzystać z rozwiązania IFS FSM zarówno w biurze, jak i w terenie.
Po szczegółowej analizie i ocenie wydajności technicznej zdecydowaliśmy się na rozwiązanie IFS Field Service Management” – powiedział Daniel Hirz, kierownik projektów usług inteligentnych w firmie ANDRITZ. „Ważną rolę przy podjęciu naszej decyzji odegrały szeroki zakres funkcji, możliwości konfiguracji oraz elastyczność rozwiązania”. Josef Haintz, kierownik programu usług inteligentnych, dodał: „Z niecierpliwością oczekujemy możliwości wykorzystania rozwiązania IFS, aby znacznie poszerzyć naszą ofertę usług i zaproponować klientom usługi nowej generacji.
Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu IFS w Europie Centralnej, dodał:
Już w fazie początkowej procesu sprzedaży było jasne, że IFS i ANDRITZ wyznają podobne wartości, jeśli chodzi o zorientowanie na usługę i klienta. Niecierpliwie czekamy na długotrwałą i wzajemnie korzystną współpracę z firmą ANDRITZ oraz ułatwienie jej realizacji wysoko wydajnych i dostępnych na całym świecie procesów serwisowych we wszystkich obszarach działalności firmy.
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top