SunSystems certyfikuje Hogarta

 W drugiej połowie grudnia 2008 roku w siedzibie firmy Hogart – głównego partnera Infor w zakresie rozwiązania SunSystems w Polsce – odbył się cykl szkoleń certyfikacyjnych w oparciu o nową metodykę wdrożeniową Infora (OPIM - OnePoint Implementation Technology).

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Nowa metodyka wdrożeń OPIM firmy Infor opiera się na iteracyjnym procesie projektowania i wdrażania pilotażowych rozwiązań biznesowych z dużym naciskiem na planowanie, a następnie na prototypowaniu biznesowym zapewniającym realizację celów wdrożenia i przekazywaniu wiedzy doradców Infor członkom zespołu projektowego klienta. Metodyka ta została wypracowana na bazie wieloletnich doświadczeń wdrożeniowych dostawców rozwiązań informatycznych – obecnie partnerów Infor, tak aby wspomagać klientów w zakresie implementacji systemów na różnych platformach sprzętowych skonfigurowanych specjalnie pod potrzeby pojedynczych klientów i ich wymagań biznesowych.

Szkolenia, przeprowadzone przez doświadczonych trenerów firmy Infor i ukończone egzaminem potwierdzającym zdobycie certyfikatu, objęły cały zespół managerów odpowiedzialnych za wdrożenia firmy Hogart oraz zespoły wdrożeniowe pozostałych partnerów Infor działających na rynku polskim. Obecnie Infor może pochwalić się liczbą ponad 700 partnerów biznesowych w regionie EMEA, którzy obecnie przechodzą sukcesywny proces standaryzacji wg metodyki OPIM.

Metodyka wdrożeniowa OPIM podkreśla zaangażowanie korporacji Infor w szybsze i tańsze dostarczanie kompletnych rozwiązań zarządczych włączając w to oprogramowanie i usługi dla naszych klientów, podkreśla Piotr Cierlik, Dyrektor Zarządzający w firmie Hogart, odpowiedzialny za rozwój produktów Infor FMS SunSystems na polskim rynku. Obecnie dzięki pomyślnemu ukończeniu programu certyfikacyjnego wg metodyki OPIM nasz zespół wdrożeniowy jest w pełni przygotowany do pomyślnego implementowania rozwiązań SunSystems przy zachowaniu międzynarodowych standardów korporacji Infor oraz wysokiego poziomu satysfakcji klienta – dodaje Piotr Cierlik.

Źródło: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top