Langras mówi językiem Comarch OPT!MA

COMARCHRozpoczynając swą działalność biuro tłumaczeń Langras nie posiadało żadnego oprogramowania. Ze względu na szeroki zakres świadczonych usług, firmie Langras zależało na prostym i bezawaryjnym systemie do fakturowania. Co więcej przy licznej grupie współpracowników oraz klientów program miał także gwarantować wysoki poziom bezpieczeństwa danych oraz być w przyszłości kompatybilny z modułem do ewidencji relacji z klientami.
 REKLAMA 
 RAPORT ERP 2021 - KLIKNIJ POBIERZ PORÓWNAJ 
Wybraliśmy oprogramowanie Comarch OPT!MA, ponieważ gwarantowało nam ono wiele funkcjonalności za niewielką cenę. W naszej działalności oferujemy różnorodne usługi z zakresu tłumaczeń, a możliwość tworzenia list oferowanych towarów znacznie ułatwia wystawianie dokumentów sprzedażowych – mówi Wojciech Szczepański, właściciel biuro tłumaczeń Langras.
Decydując się na oprogramowanie Comarch OPT!MA firma Langras uzyskała szereg korzyści, m.in. możliwość wykonywania rozliczeń seryjnych lub zbiorczych dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów prawnych, łatwy dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów (dzięki możliwości tworzenia list towarów), prowadzenie nieograniczonej listy cech jednej usługi w dowolnej walucie, możliwość wystawiania faktur w obcych walutach, proste modyfikowanie wyglądu graficznego faktury oraz zróżnicowanie wystawiania faktur na dokumenty w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych.

Firma PROERIS przeprowadziła niezbędne szkolenia pracowników oraz zapewnia firmie Lanfras serwis oprogramowania i sprzętu.

Źródło:

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top