Mobilny Serwisant z systemem ERP Exact Synergy

EXACT - ERP, systemy ERPInnowacyjne urządzenie, jakim jest iPad pierwotnie było adresowane do konsumentó w. Jednak jego zalety – szybkość działania, solidność wykonania i poręczność sprawiły, że stał się pożądaną platformą także w zastosowaniach biznesowych. Właśnie dla niej przygotowano Mobilnego Serwisanta, aplikację przeznaczoną dla mobilnych pracowników serwisu. W prosty sposób łączy ona możliwość skorzystania z baz wiedzy systemu Exact Synergy i zalet tabletu Apple’a.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Jego dodatkowym atutem jest wydajna bateria, umożliwiająca wiele godzin pracy bez konieczności doładowania, co w przypadku pracowników mobilnych ma szczególne znaczenie. W rezultacie szybko można dotrzeć do istotnych informacji, skracając czas prowadzonych prac.

Mobilny Serwisant umożliwia stałe monitorowanie kto i kiedy przyjmuje zlecenie, ile trwa jego realizacja i na jakim jest etapie. Jedna z opcji aplikacji umożliwia ukazanie na mapie miejsca pracy serwisantów sprawiając, że przypisywanie nagłych zleceń staje się znacznie prostsze. Dostęp pracownika serwisu do baz danych umożliwia pobranie informacji o dotychczasowych naprawach i przysługujących rabatach. Korzyści ze stosowania aplikacji odnoszą też firmy, u których świadczone są usługi serwisowe.

Szybkość i prostota działania

System umożliwia serwisantom generowanie dokumentów związanych ze zleceniem, wpisywanie maszyn do ewidencji i wystawianie potwierdzeń realizacji zadań. Pracownicy mają dostęp do danych o dostępności zapasowych części i ich cenach, zarządzając własnym magazynem. Mogą odbierać informacje o nowych, odwołanych i stałych zleceniach. Dzięki temu aktualne dane na bieżąco trafiają do działów odpowiedzialnych za zamówienia czy płatności. Przeniesienie dokumentacji na platformę Exact Synergy ogranicza także liczbę zbędnych papierowych dokumentów, co jest rozwiązaniem wygodniejszym i bardziej ekologicznym. Zatwierdzanie wykonanych zleceń za pomocą podpisu złożonego na ekranie tabletu całkowicie eliminuje obieg dokumentów w formie papierowej.

Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania biznesowego i znajomość wymogów firm, zajmujących się serwisowaniem, sprawiło, że zdecydowano się na przygotowanie aplikacji działającej w trybie offline. Dzięki temu możliwe jest skorzystanie z jej funkcjonalności nawet w lokalizacjach, w których nie ma dostępu do internetu. Rozwój usług serwisowych wymaga innowacyjnych, lecz prostych w codziennej obsłudze rozwiązań, pomagających w sprawnej, profesjonalnej obsłudze klientów. Exact, oferując rozwiązania takie jak Mobilny Serwisant, wychodzi naprzeciw potrzebom firm serwisowych tak, by mogły one jeszcze efektywniej świadczyć swoje usługi i w pełni wykorzystywać swój potencjał.

Źródło: www.exact.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top