Złoto dla programów Insertu
InsERT zdobył pierwsze miejsce i tym samym złote godło w ogólnopolskim programie konsumenckim Laur Klienta 2011. Nagroda została przyznana przez klientów w kategorii programy do kierowania i zarządzania MŚP.
Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Marek „Laur Klienta” to największy w kraju program konsumencki, w którym losowo wybrani respondenci opiniują i wybierają najlepsze marki, produkty i usługi. W tegorocznej edycji ankiety i rozmowy z klientami przeprowadzane były drogą telefoniczną, internetową i osobiście – na ulicach największych miast Polski i w centrach handlowych.
Nagroda ta jest dla nas szczególnie ważna, bo przyznali ją nam sami klienci. Świadczy więc nie tylko o popularności marki InsERT, ale przede wszystkim o dużym uznaniu użytkowników dla naszych systemów. Ich opinie są dla nas najważniejsze – mówi Tomasz Sokołowski, dyrektor marketingu i sprzedaży, InsERT S.A.Źródło: www.insert.pl