Druga lokalizacja Data Center BCC już uruchomiona

10 sierpnia br. BCC uruchomiło drugie centrum przetwarzania danych. Nowa serwerownia znajduje się w lokalizacji fizycznie oddalonej od pierwszego site’u. Teraz klienci BCC korzystają ze zdublowanej, podwójnie bezpiecznej infrastruktury Data Center BCC.
 

 REKLAMA 
 RAPORT ERP 2021 - KLIKNIJ POBIERZ PORÓWNAJ 
Rozproszenie geograficzne infrastruktury Data Center BCC to unikalna wartość na rynku usług outsourcingu IT w Polsce, zaś dla naszych klientów – podwójna polisa bezpieczeństwa – mówi Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług IT w BCC.
Budowa i wyposażanie nowego centrum przetwarzania danych trwały ponad (10?? miesięcy). W efekcie powstała zdublowana infrastruktura techniczna, wyposażona w redundantne systemy zasilania i pełną redundancję sieci, kilka niezależnych łączy do Internetu, systemy antypożarowe i inne systemy bezpieczeństwa fizycznego. Od 10 sierpnia br. z nowej infrastruktury korzystają systemy klientów Data BCC.

Rozbudowa Data Center BCC o drugą lokalizację to kolejny etap programu inwestycyjnego, zwiększającego potencjał firmy w zakresie usług outsourcingu IT.
Choć ofertę outsourcingu IT rozwijamy już od 1999 roku, wywodzimy się ze świata rozwiązań dla biznesu – systemów wspomagających zarządzanie. Po pierwsze oznacza to koncentrację na potrzebach biznesowych klienta, nie na technologii. Po drugie zaś – zindywidualizowane podejście do każdego klienta, również w outsourcingu IT. Choć wszyscy nasi klienci korzystają z tej samej infrastruktury data center, wśród ponad 100 kontraktów nie ma dwóch takich samych – dodaje Waldemar Sokołowski.
W oparciu o infrastrukturę Data Center, BCC świadczy dla przedsiębiorstw zaawansowane usługi z obszaru outsourcingu IT, w tym hosting zarządzany (managed hosting), kolokację IT, usługę zapasowego centrum przetwarzania danych, usługę Infrastructure as a Service (IaaS), a także administrację IT, monitoring systemów i sieci i in. Fundamentami jakości usług BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top