Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Loomis Sverige AB, specjalizująca się w rozwiązaniach do obsługi operacji gotówkowych, zdecydowała się wdrożyć system IFS Applications™ dla dostawców usług w ramach wsparcia przyszłego rozwoju jej działalności.


W wyniku procedury przetargowej wybrano rozwiązanie firmy IFS. Wdrożenie systemu IFS Applications opartego na rozwiązaniu branżowym dla dostawców usług umożliwi firmie Loomis Sverige AB konsolidację kluczowych procesów biznesowych w jednym systemie.

Rozwiązanie to zapewnia również funkcjonalność na potrzeby zarządzania sprzedażą i usługami, a także zarządzania umowami o świadczenie usług. Ponadto system wspiera zarządzanie dokumentacją, produktami, obsługą klienta i finansami. System IFS Applications zostanie zintegrowany z wieloma wcześniej wdrożonymi systemami biznesowymi w firmie Loomis Sverige AB. Pełne wdrożenie rozwiązania jest planowane na jesień 2015 r.
Szukaliśmy elastycznego, łatwo skalowanego systemu biznesowego, który stanowiłby wsparcie w zaspokojeniu naszych obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych − powiedział Mats Andersson, kierownik działu IT firmy Loomis Sverige. „Zespół firmy IFS nie tylko zapoznał się z naszymi wymaganiami, ale przede wszystkim naprawdę je zrozumiał, dzięki czemu firma IFS przedstawiła solidne rozwiązanie, które spełnia wszystkie nasze potrzeby.
Bardzo się cieszymy, że tak ważny, strategiczny klient wybrał nasze usługi. Firma Loomis jest bardzo szanowanym, innowacyjnym przedsiębiorstwem, którego procesy biznesowe wymagają solidnego wsparcia zastosowanego systemu w celu zwiększania wydajności” − powiedział prezes IFS Scandinavia, Glenn Arnesen. „Jesteśmy przekonani, że nasze najlepsze w swojej klasie rozwiązanie branżowe usprawni realizację niezwykle ważnej misji firmy Loomis, jaką jest zapewnianie skutecznego przepływu środków pieniężnych.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top