Nowa wersja rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie

ifsGłówne usprawnienia obejmują mobilnego klienta nowej generacji dla systemu operacyjnego Windows 10, predefiniowane strony startowe IFS Lobby oraz możliwość wdrożenia rozwiązania w środowisku IFS Managed Cloud opartym na technologii Microsoft Azure.


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała o głównych aktualizacjach oferowanego rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management, IFS FSM). Dostępna jest już najnowsza wersja rozwiązania IFS FSM (5.6.3), która oferuje wiele usprawnień, między innymi:
  • Nowy klient mobilny dla systemu Windows 10 — firma IFS dodała do pakietu mobilnego (obsługującego systemy Android oraz iOS) aplikację Windows 10. Oparty na tej samej koncepcji i oferujący ten sam zestaw funkcji, jak inne klienty mobilne, nowy klient systemu Windows 10 oferuje użytkownikom tę samą niezawodność i intuicyjność na telefonach Windows Phone, tabletach i laptopach z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 10.
  • IFS Lobby — nowa wersja IFS FSM zawiera innowacyjną architekturę Lobby systemu IFS Applications 9 oraz oferuje predefiniowane strony startowe IFS Lobby, dostarczające w czasie rzeczywistym informacje przedstawiane za pomocą wygodnych wizualizacji. Strony Lobby w rozwiązaniu FSM zaprojektowano specjalnie pod kątem obsługi funkcji o znaczeniu krytycznym, takich jak zarządzanie usługami serwisowymi, naprawami i remontami, zapasami i logistyką oraz finansami.
  • Powiadomienia iOS — technicy serwisowi mogą teraz otrzymywać na telefony iPhone, tablety iPad i zegarki Apple Watch powiadomienia dotyczące ważnych zdarzeń przesyłanych za pomocą aplikacji mobilnej FSM. Serwisanci mogą przyjmować albo odrzucać przypisywane im zadania. Mogą również za pomocą jednego kliknięcia uruchomić aplikację mobilną FSM zawierającą szczegółowe dane dotyczące otrzymywanych zadań.
  • Kanały aktywności — użytkownicy mogą monitorować dane biznesowe i podsumowania danych za pomocą dostępnego w aplikacji tzw. paska aktywności. Umożliwia on śledzenie ważnych danych i, za pomocą jednego kliknięcia, sprawdzanie kiedy je zaktualizowano, czego dotyczyła aktualizacja i kto jest autorem zmian. Kanały aktywności można również filtrować tak, aby otrzymywać informacje wyłącznie o określonych aktualizacjach, np. obejmujące wyłącznie krytyczne zmiany rekordów.
  • Zoptymalizowany interfejs użytkownika na tabletach z Androidem — mobilna aplikacja FSM zapewnia teraz optimum komfortu użytkownika korzystającego z tabletu z systemem Android. Większe wyświetlacze tabletów umożliwiają jednoczesne korzystanie nie tylko ze standardowych ekranów roboczych, ale również wyświetlanie dodatkowych informacji uzupełniających bieżący etap prac. Tak jak w przypadku całości aplikacji, ekrany te można konfigurować za pomocą aplikacji UI Designer.
  • Microsoft Azure — rozwiązanie IFS FSM jest teraz dostępne w środowisku IFS Managed Cloud w technologii Microsoft Azure i obsługuje usługę Azure Active Directory umożliwiającą jednokrotne logowanie do wszystkich aplikacji. Technologia ta cechuje się wysoką skalowalnością, równoważeniem obciążenia i łatwością aktualizacji.
  • Śledzenie zapasów magazynowych wg numerów serii — całkowicie nowa funkcja umożliwia użytkownikom śledzenie zapasów na podstawie numerów serii. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia zachowanie zgodności z przepisami i identyfikację części w przypadkach wykrycia wadliwych serii produktów, które należy wycofać.
  • Zwiększona konfigurowalność — nowa wersja rozwiązania oferuje o wiele większą konfigurowalność całego systemu, umożliwiając użytkownikom rozwiązania FSM tworzenie komfortowego środowiska pracy przekładającego się na szybsze wdrożenia i zmniejszenie całkowitego kosztu utrzymania.

 

Jesteśmy podekscytowani udostępnieniem nowej wersji rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie. Oferuje ona klientom znaczące ulepszenia — powiedział Tom Bowe, dyrektor IFS ds. zarządzania obsługą serwisową. W tej wersji korzystamy z możliwości najnowszej technologii firmy Microsoft, jak również z innowacyjnych funkcji systemu IFS Applications, pomagając klientom skoncentrować się na tym, co jest dla nich ważne: na świadczeniu klientom wysokiej jakości usług.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top