Św. Mikołaj prezentuje migawki przedstawiające procesy biznesowe, które zapewniają sukces produkcji i punktualną dostawę zabawek.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że św. Mikołaj korzysta z rozwiązania IFS Inteligencja Operacyjna Przedsiębiorstwa (IFS Enterprise Operational Intelligence, EOI) w celu mapowania, monitorowania i zarządzania kluczowymi procesami biznesowymi w obsłudze Świąt Bożego Narodzenia w 2015 r. W obliczu takich trudności, jak ciągle zmieniające się wymagania klientów, wzmożona konkurencja ze strony innych sezonowych legendarnych postaci i producentów zabawek, dynamicznie rosnąca liczba ludności na świecie oraz bardzo złożony łańcuch dostaw św. Mikołaj na początku tego roku zdecydował się wdrożyć rozwiązanie IFS Inteligencja Operacyjna Przedsiębiorstwa, dzięki czemu w ciągu zaledwie kilku tygodni przed Świętami wyprodukował tyle zabawek, ile trzeba wrzucić do prawie 70 milionów kominów.

Święty Mikołaj już w styczniu napotkał na poważne wyzwania biznesowe, takie jak wzrost liczby ludności, konieczność zbilansowania produkcji zabawek względem zmieniającego się poziomu niegrzeczności, brak przeszkolenia i certyfikacji elfów w zakresie tegorocznych topowych zabawek, problemy z awarią sprzętu, a także wpływ pogody i stanu zdrowia reniferów na transport zabawek. Wszystkie te czynniki mogłyby poważnie wpłynąć na termin zakończenia produkcji zabawek w odpowiednim czasie przed Wigilią.

Od wdrożenia rozwiązania IFS EOI minął już prawie rok, a św. Mikołaj zauważył znaczące zmiany, które obrazują opublikowane przez niego migawki ze schematów BizMap.
Po raz pierwszy mamy pełny wgląd w każdy proces, od planowania, projektowania zabawek oraz zarządzania ryzykiem i zapewnieniem zgodności, aż po dostawę — wyjaśnia Mikołaj. Teraz osiągamy wszystkie wyznaczone cele. Wdrożenie alertów mobilnych i raportowania w czasie rzeczywistym pomogło naszym elfom-serwisantom w monitorowaniu i usuwaniu awarii oraz błędów w naszej fabryce już w ciągu dwóch godzin od ich wystąpienia. Dlatego też nasze tempo produkcji jest wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. Możemy zmieniać trasę przejazdu reniferów, kiedy tylko zauważamy pierwsze opady śniegu, oraz odpowiednio zareagować na zmieniające się potrzeby klientów i wskaźniki niegrzeczności. Ponadto udało nam się osiągnąć tegoroczne cele w zakresie szkoleń i certyfikacji.
Św. Mikołaj wyjaśnia:
Muszę spełnić oczekiwania wszystkich dzieci na całym świecie. To wielka odpowiedzialność — zapewnić, że w świąteczny poranek wszystkie świąteczne skarpety będą pełne prezentów. Teraz mogę być spokojny, wiedząc, że jesteśmy gotowi, a 24 grudnia będziemy w stanie dostarczyć wszystkie prezenty
W zeszłym roku św. Mikołaj korzystał z rozwiązania IFS Zarządzanie Pracownikami Mobilnymi, aby wyznaczyć najkorzystniejszą trasę do rozwożenia prezentów dla dzieci na całym świecie. Sukces tego wdrożenia sprawił, że św. Mikołaj zdecydował się na rozwiązanie IFS Inteligencja Operacyjna Przedsiębiorstwa, które umożliwia identyfikowanie zmieniających się warunków biznesowych oraz szybkie reagowanie na nie, dzięki wizualnemu mapowaniu i monitorowaniu kluczowych procesów biznesowych w czasie rzeczywistym. Zastosowana technologia zapewnia aktywne alerty i umożliwia reagowanie zarówno na zagrożenia, jak i możliwości biznesowe, dzięki przejrzystemu przedstawieniu informacji z wielu różnych systemów operacyjnych, na których opierają się przedsiębiorstwa.

Św. Mikołaj dodał:
Myślę, że każdy prezes przedsiębiorstwa powinien zastanowić się nad tą technologią przy ustalaniu noworocznych postanowień.
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top