Zarządzanie kapitałem ludzkim w chmurze zyskuje na popularności

Firma Oracle poinformowała, że na wdrożenie aplikacji Oracle Fusion Human Capital Management (HCM) zdecydowało się ponad 90 klientów z więcej niż 85 krajów świata, co oznacza, że firma umocniła się na pozycji lidera w dziedzinie aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim.
Ardent Leisure (Australia), Brocade, Cheshire West and Chester Council (Anglia, Wielka Brytania), Herbalife, Presence of IT (Australia), Rule Financial (Wielka Brytania), Shutterfly Inc., Toshiba Medical Systems Europe (Holandia) oraz Zillow Inc. ― oto kilka przykładów firm z różnych branż i regionów geograficznych, które postanowiły zaufać firmie Oracle i przekształcić swoje działy kadr przez wdrożenie w nich aplikacji Oracle Fusion HCM.

Klienci wybierają oprogramowanie Oracle Fusion HCM z uwagi na bogate referencje firmy Oracle na całym świecie oraz zgodność tej aplikacji z przepisami obowiązującymi w ponad 180 krajach.

Aplikacja Oracle Fusion HCM została opracowana z myślą o zaspokojeniu potrzeb użytkowników. W różnego typu sesjach projektowania, testowania i oceny wzięło udział ponad 1700 klientów, pomagając opracować rozwiązanie do zarządzania kapitałem ludzkim, które jest globalne, konfigurowalne i przystosowane do obsługi kluczowych ról użytkowników występujących w ramach przedsiębiorstwa.

Aplikacja Oracle Fusion HCM, wchodząca w skład pakietu Oracle Fusion Applications, pomaga firmom wykorzystać pełen potencjał działu kadr. Oprogramowanie to zapewnia korzyści wszystkim pracownikom przedsiębiorstwa ― pomaga im lepiej poznać podwładnych oraz maksymalnie wykorzystać ich najcenniejsze umiejętności, a także pracować zespołowo w celu osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.

Przeznaczone do wdrażania w chmurze aplikacje Oracle Fusion HCM, wchodzące w skład oferty Oracle Public Cloud, zapewniają korzyści, których klienci oczekują od produktów klasy SaaS. Oferują wszystkie możliwości aplikacji Oracle Fusion w prostym abonamentowym modelu cenowym ― model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.

Źródło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top