Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Oracle HCM Cloud ułatwia pracownikom życie

ORACLEAby udostępnić specjalistom ds. kadr większe możliwości oraz jeszcze bardziej usprawnić obsługę pracowników, firma Oracle wprowadziła nowe funkcje oparte na sztucznej inteligencji i udoskonalenia narzędzi dla użytkowników w obrębie chmury Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Najnowsze innowacje udostępniają zaawansowane, ale proste w użyciu narzędzia, które mogą zwiększyć zaangażowanie pracowników, usprawnić rekrutację oraz podnieść produktywność działu kadr, umożliwiając jednocześnie pracownikom szybki i łatwy dostęp do informacji potrzebnych im do osiągania doskonałych wyników w pracy.

W obecnych czasach specjaliści ds. kadr muszą stosować nowe strategie i technologie, aby przyciągać, zatrudniać i zatrzymywać pracowników i w ten sposób zapobiegać wzrostowi kosztów rekrutacji i rosnącej rotacji pracowników. Ostatnie innowacje w ramach Oracle HCM Cloud pozwalają specjalistom ds. kadr sprostać tym wyzwaniom, udostępniając im zaawansowane rozwiązania, które są w stanie proaktywnie przewidywać zmieniające się potrzeby pracowników i firmy oraz odpowiednio na nie reagować. Nowe funkcja mogą zoptymalizować zarządzanie talentami, udostępnić całościowy obraz personelu, zwiększyć efektywność operacyjną oraz ułatwić wszystkim pracownikom komunikację, współpracę i wykonywanie swoich zadań — w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.

Więcej satysfakcji z pracy: Przeprojektowany interfejs użytkownika wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby pomóc pracownikom wyeliminować niepotrzebne czynności i skupić się na najważniejszych zadaniach i decyzjach. Nowe cechy i funkcje to m.in.:
  • Interfejs „Newsfeed”: Pracownicy mogą teraz wybrać interfejs w stylu „newsfeed”, aby wyświetlały im się dane i informacje, które są dla nich najważniejsze. 
  • Łatwe wyszukiwanie: Inteligentne i intuicyjne funkcje wyszukiwania umożliwiają pracownikom szybkie i łatwe wyszukiwanie interesujących ich informacji.
  • To samo doświadczenie na wszystkich urządzeniach: Spersonalizowany interfejs wyglądający tak samo na wielu urządzeniach pozwala pracownikom pracować bardziej produktywnie i podejmować działania na podstawie informacji pochodzących od firmy, osobistych informacji zwrotnych oraz celów w dowolnym miejscu, za pomocą komputera biurkowego, tabletu lub telefonu komórkowego.
  • Zarządzanie wynikami w trybie ciągłym: Nowe funkcje rejestrowania wyników pomagają zadbać o to, by pracownicy zawsze otrzymywali wskazówki i informacje zwrotne w czasie rzeczywistym oraz mogli łatwo śledzić realizację swoich celów.

Bardziej inteligentna praca: Zaawansowane, wbudowane funkcje AI oraz ukierunkowane ścieżki zapewniają prostą i spersonalizowaną obsługę — od pierwszej interakcji kandydata z firmą, poprzez proces rekrutacji, aż do wdrażania. Nowe cechy i funkcje to m.in.:

  • Rekrutacja kandydatów: Dzięki nowym funkcje AI i chatbotom kandydaci mogą szukać ofert pracy i uzyskiwać odpowiedzi na pytania bezpośrednimi kanałami takimi jak Facebook Messenger. Są również automatycznie powiadamiani o wprowadzonych zmianach oraz działaniach, jakie muszą wykonać w wybranym przez siebie kanale. 
  • Zoptymalizowany proces rozwoju zawodowego: Za pomocą proaktywnych alertów „autonomiczny” proces rozwoju zawodowego pomaga pracownikom osiągać cele i osiągać sukcesy na swoich stanowiskach.
  • Rekrutacja i wdrażanie odpowiednich pracowników: Zaawansowane funkcje automatycznego uczenia pomagają skrócić czas rekrutacji poprzez wskazywanie najodpowiedniejszych kandydatów oraz proaktywne identyfikowanie kandydatów i pracowników, których warto zachęcić do aplikowania. 
  • Inteligentne wdrażanie pracowników: Nowe funkcje wdrażania usprawniają współpracę pomiędzy nowym pracownikiem, jego menedżerem i działem kadr. Dzięki temu nowo zatrudnieni szybciej i łatwiej stają się zaangażowanymi i produktywnymi pracownikami wnoszącymi wkład w pracę swojego zespołu.

Większe wsparcie w pracy: Dzięki nowym inteligentnym i łatwym do dostosowania procesom biznesowym opartym na sztucznej inteligencji specjaliści ds. kadr mogą udzielać pracownikom wsparcia, którego potrzebują, aby osiągać doskonałe wyniki w swojej pracy. Nowe cechy i funkcje to m.in.:

  • Chmurowy helpdesk HR: Pomaga zapewnić zgodność z przepisami poprzez optymalizację zarządzania wrażliwymi sprawami z zakresu relacji z pracownikami i optymalizację ich bezpieczeństwa. Dokonuje tego za pomocą konfigurowalnych działań takich jak zarządzanie zbieraniem danych wg kategorii i kolejki.
  • Zaawansowane mechanizmy kontrolne HCM: Wbudowana biblioteka mechanizmów kontrolnych opartych na najlepszych procedurach, konsole bezpieczeństwa i pulpity pomagają organizacjom zapobiegać nieupoważnionemu dostępowi do wrażliwych funkcji i danych HCM.

W obecnych czasach wszyscy oczekujemy, że aplikacje biznesowe zapewnią nam równie łatwą i intuicyjną obsługę co usługi cyfrowe używane w celach prywatnych — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu produktów HCM. Najnowsza wersja Oracle HCM Cloud pokazuje, że zapewnienie pracownikom jak najlepszej obsługi bez zmniejszania bezpieczeństwa i wydajności aplikacji biznesowych o znaczeniu krytycznym jest naszym priorytetem. Wykorzystujemy najnowsze technologie, aby nasze aplikacje HR były zaawansowane, a jednocześnie łatwe w użyciu na każdym urządzeniu. Dzięki temu praca staje się przyjemniejsza i inteligentniejsza, a pracownik otrzymuje lepsze wsparcie.

Źródło: www.oracle.com 

loading...
loading...
loading...

Dyrektorzy finansowi wyznaczają kierunki...

Dyrektorzy finansowi odegrają kluczową rolę w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw – wynika z...

Firmy wdrażające cyfrowe technologie rosną...

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych czy machine learning będą mieć w przyszłości...

ENIX z systemem ERP SAP Business One

ENIX, wiodący producent grzejników łazienkowych, wybrał system ERP SAP Business One oraz ALTAB...

Digitalizacja akt pracowniczych - innowacja...

Od 1 stycznia 2019 wejdzie w życie nowelizacja, dzięki której firmy będą mogły przechowywać...

Omnichannel w praktyce – strategia dla B2B...

Dowiedz się na czym polega strategia omnichannel (wielokanałowości) i dlaczego warto ją...

ODL

Show Panel
Liderzy Produkcji 2018
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
  • eqsystembaner
  • snt button 250