Mobilne funkcje w systemie zarządzania kapitałem ludzkim firmy EPICOR

EPICOR - ERP, systemy ERP, zarządzanie kapitałem ludzkimFirma EPICOR poszerzyła swoją ofertę o najnowszą wersję rozwiązania do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM). Epicor HCM 5.7.1. to kompletny system informacji o zasobach ludzkich (HRIS), który pozwala na automatyzację procesów związanych z HR, umożliwiając przedsiębiorstwom śledzenie, zarządzanie oraz analizę danych o pracownikach przez cały okres ich zatrudnienia.



Do grona nowych narzędzi należy zaliczyć rozwiązanie HCM Mobile Connect do obsługi systemu z profilu urządzeń przenośnych oraz dodatkowe funkcje, stworzone z myślą o międzynarodowych organizacjach. Teraz, przedsiębiorstwa działające w skali globalnej będą mogły korzystać z systemu, który zarówno uwzględnia specyfikę pracy w ramach rozproszonych struktur, jak i wpisuje się w obowiązujące uwarunkowania krajowe.
Dzięki dodaniu HCM Mobile Connect oraz rozszerzeniu funkcjonalności, odpowiadającej za obsługę struktur globalnych, organizacje mogą zarządzać operacjami, związanymi z personelem z większą niż kiedykolwiek wcześniej elastycznością i znacznie szerszą perspektywą rozwoju. - powiedziała Diana Van Blaricom, starszy menedżer ds. marketingu produktu, odpowiedzialna za rozwiązania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim w Epicor.
Większa elastyczność platformy

HCM Mobile Connect zapewnia użytkownikom możliwość realizacji codziennych zadań przy wykorzystaniu takich urządzeń jak iPad®, iPhone® firmy Apple® oraz tych z systemem Android®. Z myślą o komforcie użytkowników dostęp do systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową, bez potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji.

W oparciu o nowe funkcje:
  • menedżerowie mogą szybko odpowiadać na zapytania dotyczące wniosków urlopowych, bilansów, zarządzać kontaktami, przepływem pracy oraz zatwierdzać poszczególne działania
  • pracownicy uzyskują dostęp do danych ubezpieczeniowych, możliwość aktualizacji swoich danych osobowych, składania wniosków urlopowych oraz korzystania z funkcji „kliknij, aby zadzwonić” w trakcie przeglądania firmowej książki telefonicznej. 
  • istnieje opcja tworzenia i bieżącej aktualizacji listy zadań do wykonania (To-Do list).

Dopasowując się do wymagań klientów rozwiązanie Epicor HCM Mobile Connect jest dostępne w modelu SaaS (Software as a Service), w ramach hostingu lub instalowane na serwerze lokalnym firmy.

Rozszerzona obsługa struktur globalnych

Obecny profil spełnia wymagania funkcjonalne, dostosowując się do lokalizacji użytkownika. Nowe funkcje pozwalają użytkownikom:
  • modyfikować pola i etykiety w zależności od lokalizacji pracownika
  • konfigurować system tak, aby określone pozycje menu i kody na listach wyboru były widoczne lub ukryte
  • sporządzać standardowe raporty, które mogą być opatrzone etykietami, zgodnie z funkcjonalnością dostosowaną do danego kraju.

Najnowsza wersja Epicor HCM dostępna jest jako integralna część systemu ERP firmy EPICOR lub jako oddzielne rozwiązanie. Epicor HCM bazuje na środowisku Microsoft® SQL Server® 2012, dzięki czemu wykorzystuje najnowsze technologie serwerowe.

Źródło: www.epicor.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top